וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון הפשע צ'רלי אבוטבול נמצא ירוי בראשו בביתו בנתניה

17.4.2014 / 17:42

צוותי מד"א פינו את אבוטבול לבית החולים לניאדו שם נקבע מותו. ככל הנראה מדובר בהתאבדות על רקע דיכאון קשה, אך נבדקת האפשרות שמדובר בהתנקשות

צילום: אבי כהן, שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

צ'רלי אבוטבול, ראש ארגון פשע, נמצא הערב (חמישי) ירוי בראשו בביתו בנתניה. צוותים של מגן דוד אדום פינו אותו במצב אנוש לבית החולים לניאדו בנתניה, שם נקבע מותו. כוחות גדולים של משטרת מחוז מרכז והיחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) הוזעקו למקום.

מחקירה ראשונית עולה כי בני משפחתו של אבוטבול שהו בדירה בעת שנשמע קול ירי מחדר השינה שבו היה. כשנכנסו אל החדר, הם מצאו אותו ירוי ובסמוך לו אקדח.

עוד חדשות חמות מהארץ:
21 ילדים נפצעו קל ממתקן בלונה פארק בתל אביב
"כוכב נולד" הערבי יופיע בנצרת? "מסית וממריד"
הותר לפרסום: עיתונאי ופעיל זכויות ביקר בלבנון, ונעצר כששב ארצה

מת העבריין צ'רלי אבוטבול שנמצא ירוי בראשו. אבי כהן
אבוטבול פונה במצב אנוש לבית החולים לניאדו, שם נקבע מותו/אבי כהן

על פי ממצאים ראשונים בזירה, ככל הנראה מדובר בהתאבדות או בתאונה שנגרמה כתוצאה משימוש בכלי נשק. מקורביו מספרים כי בתקופה האחרונה היה שרוי בדיכאון קשה. עם זאת, חוקרי המשטרה בודקים גם אם מדובר באירוע פלילי של התנקשות באבוטבול, שבעבר ניצל כמה פעמים מהתנקשות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכיר בארגון הפשע של משפחת ג'רושי נעצר אתמול בבוקר בחשד למעורבות ברציחתו של כאמל אבו מור, תושב גדרה בן 34, באתר בנייה ברחובות לפני כחודשיים. זאת, לאחר שבשבוע שעבר נעצרו שני חשודים נוספים מהארגון. לטענת המשטרה, כיוון החקירה המרכזי הנבדק כעת הוא כי אבו מור נרצח על רקע מאבקי שליטה בין ארגוני פשע על שוק גביית דמי החסות באתרי בנייה באזור המרכז. החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד במרחב שפלה.

בסוף החודש שעבר נעצר ראש ארגון פשע מהמרכז בחשד שהתכוון לבצע אירוע חבלה. יחד עמו, עצרו חוקרי ובלשי היאחב"ל ארבעה חשודים נוספים מהארגון. במהלך המעצר, חיפשו החוקרים בדירותיהם של החשודים, ובהן נמצאו אמצעי חבלה וחומרים מהם ניתן להרכיב מטעני חבלה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully