וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיברת לא יפה": שיחת הווטסאפ שהובילה לדקירת בן ה-14

לוואלה! חדשות הגיע תוכן השיחה בין שני הנערים מאשדוד, שנגמרה באשפוזו של אחד מהם. "בוא לבד, אחד על אחד. בעצם בוא עם כל החברים שלך", כתב הנער הנאשם בתקיפה בחצר התיכון

מערכת וואלה!

"תשמע גבר, נעשה את זה יפה: אתה מתרחק מי', סבבה? ופה נסגור שיחה והכול יהיה טוב. לא צריך לשאול מי זה, מה זה, אני אמרתי לך מה שאני רוצה, ואתה לא אומר לאף אחד שדיברנו". את הדברים האלה אמר י', הנער בן ה-14 הנאשם בדקירתו של נער אחר בחניון הצמוד לבית ספר תיכון באשדוד בחודש ינואר האחרון. הסיבה: ריב על נערה. אתמול (שלישי) הוקרא בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד י', הנאשם בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות.

נער נדקר בכניסה לבית ספר באשדוד, ינואר 2014. דייב בוימוביץ'
"אתה לא אומר לאף אחד שדיברנו". זירת הדקירה באשדוד, בינואר/דייב בוימוביץ'

שיחת הווטסאפ בין הנערים, שתוכנה הגיע לידי וואלה! חדשות, מגלה את השתלשלות העניינים שהובילה לבסוף לקטטה האלימה, ולפינויו של הנער המותקף לבית חולים במצב בינוני. בתגובה על האיום שהשמיע י', השיב לו הנער השני: "קודם כל, אני אעשה מה שבזין שלי, ואתה לא תגיד לי מה לעשות". על כך התקשה י' להבליג, וענה: "דיברת לא יפה". השניים המשיכו בהתכתבות, שבמהלכה כתב הנער שנדקר: "אני לא אוהב את הנערה, יש לי חברה וגם לה יש חבר". השניים קבעו להיפגש וללבן את העניינים בסוף יום הלימודים, תוך שהנער הנאשם בדקירה מרגיע: "עזוב אחי, אל תדאג, נדבר פנים מול פנים".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נער נדקר בכניסה לבית ספר באשדוד, ינואר 2014. דייב בוימוביץ'
הנער שהותקף טען: "אני לא אוהב את הנערה, יש לי חברה וגם לה יש חבר"/דייב בוימוביץ'

לאחר שעל פי החשד החליט י' לפגוע בחברו לספסל הלימודים, בישר לחברים שעמם התכתב בפייסבוק: "אני הולך לריב אתו". לאחר שכמה מחבריו סירבו לשתף פעולה עם התכנון, החליט י' לפי החשד לגייס נערים רבים אחרים, חלקם מהשכבה בבית הספר, וכתב בקבוצת ווטסאפ שבה חברים התלמידים: "הוא אמר לי 'שם עליך זין'. אמרתי: הילד הזה אמיץ. אני אגיד לכם מה קרה. זה היה יום רגיל כמו כל יום. אני באתי לילד הזה, אמרתי לו, 'תתרחק מהידידה שלי ואמר לי 'אני אעשה מה בזין שלי', יעני הוא רמז 'שם זין עליך'. אני אמרתי לעצמי, 'הילד הזה אמיץ'. קיצור תגידו לי מה עושים לילד שאמר לי 'שם עליך זין', מה נעשה לו?".

י' אף דיווח לחברי הקבוצה כי הוא מתכוון "להתעמת אתו", ושלח לנער הודעת וואטסאפ קרא לו: "בוא למג'יק, ב-1:40 היום לבד, אחד על אחד. בעצם בוא עם כל החברים שלך".

"תוציא את הסכין"

על פי החשד, ב-28 בינואר הגיע י' לביתו של אחד מחבריו, שגם נגדו הוגש כתב אישום בפרשה. לפי כתב האישום, הם הצטיידו בסכינים ויצאו לכיוון בית הספר. החבר אף לקח עמו מוט ברזל. לטענתו של י', היה בידו גם גז מדמיע. כשהגיעו לבית הספר, הבחין י' בנער שעמו הסתכסך, והשניים קבעו להתייצב במגרש הכדורסל הסמוך.

במגרש, כך לפי כתב האישום, סטר י' לנער שהותקף, וכתוצאה מכך נפלו המשקפיים מפניו. בתגובה, היכה האחרון את י' באגרופו והפיל אותו ארצה. בשלב זה החלו שני חבריו של י', שכינו את עצמם בקבוצת הווטסאפ "צוות", לתקוף את הנער יחדיו. על פי כתב האישום, הם הצמידו אותו לגדר, חנקו אותו, היכו אותו באגרופים בכל חלקי גופו, כולל בראש. לפי הנטען, בשלב מסוים צעק חברו של י' "תוציא את הסכין", והשניים החלו לדקור את הנער, לפחות ארבע דקירות – שתיים בגב ואחת בכל כתף.

לפי כתב האישום, השניים ברחו מהמקום, לא לפני שסיננו לעבר הנער: "פעם אחרונה שאתה מתעסק עם ילדים מאזור ב'". עורכי דינו של הנער הנאשם בדקירה, עדי כרמלי ואוהד חן, מסרו בתגובה: "מבלי להקל ראש באירוע ובתוצאותיו, אנו גורסים כי על בית המשפט להבדיל בין חלקם של הנאשמים באירוע וליתן דגש על הפן הטיפולי והשיקומי כפי שהוא בא לידי ביטוי בחוק הנוער, וזאת כחלק מהאינטרס הציבורי".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

עוד במהדורה:

כל הטרנדים הלוהטים מתערוכת העיצוב במילאנו: בזמן שהישראלים עומדים בתור בסניף החדש של איקאה בקריות כדי לחדש את הבית ולקנות מתנות לכבוד החג. אפרת בראשי, עורכת וואלה! עיצוב בדקה מה התחדש בתחום עיצוב הבית בתערוכת העיצוב השנתית במילאנו - כל בשורות העיצוב בדיווח ממילאנו, איטליה.

איש השבוע: הדלפת פרשת הסמים והמפורסמים גרמה לכל המדינה לשחק במשחק הניחושים ולתהות מי הם אותם סלבס חובבי הסטלה. מוטי רייף, לא חשש וכתב בסטטוס בפייסבוק - "אני מוטי ואני מעשן", מהדורת וואלה! מצדיעה לאמיץ שבסלבס שחשף את הצביעות סביב הסמים הקלים.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית, מחר ועלייה קלה בטמפרטורות, בשבת דומה ומעונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully