וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתקיפת אחותו: אסיר לשעבר עם עבירות אלימות

אחיקם משה דוד

5.4.2014 / 14:17

הגבר החשוד ששפך חומר דליק על אחותו בטירת כרמל וגרם לה כוויות קשות מכחיש את ההאשמות: "אני חף מפשע. אחותי הציתה את עצמה כי יש לה חובות". במשטרה טוענים שהודה במעשה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

הגבר החשוד שתקף הלילה (שבת) את אחותו ושפך עליה חומר דליק שגרם לה כוויות קשות בפניה ובגופה מכחיש את ההאשמות נגדו. האיש, אסיר משוחרר עם היסטוריה של עבירות אלימות, אמר מחוץ לתחנת המשטרה בטירת כרמל: "לא עשיתי את זה, אני חף מפשע. אחותי הציתה את עצמה כי יש לה חובות. אני הייתי שם כי שתיתי וודקה בלילה ובאתי לבית. המשטרה עצרה אותי סתם".

עוד בנושא
חשד: שפך חומצה על אחותו בשל סכסוך, מצבה קשה

גבר חשוד ששפך על אחותו חומצה בגלל סכסוך בטירת כרמל, אפריל 2014. שלומי גבאי
שוטרים בזירת האירוע, היום/שלומי גבאי

מפקד משטרת טירת כרמל, רפ"ק חיים הבלר, אמר כי האיש אמנם מוכר למשטרה, אך לא בשל היסטוריה של עבירות אלימות במשפחה. לדברי השוטרים, הוא הודה במעשיו בחקירתו אולם לא הסביר מה היה המניע שלו. הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו מחר בבוקר בבית משפט השלום בחיפה.

האישה שהותקפה, בת 39, פונתה לפנות בוקר לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהיא סובלת מפגיעות קשות בפניה ובגופה. תחילה חשבו במשטרה כי אחיה השליך על פניה חומצה, אולם מאוחר יותר התברר כי מדובר כאמור בחומר דליק. החשוד, תושב טירת הכרמל, נמלט, והמשטרה פתחה במצוד אחריו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
החשוד שתקף את אחותו וגרם לה כוויות קשות בטירת כרמל, אפריל 2014. שלומי גבאי
החשוד בתקיפה בתחנת המשטרה/שלומי גבאי

הוא אותר כעבור מספר שעות מסתתר בבית חבריו ביישוב ונלקח לחקירה. אחותו מאושפזת בטיפול נמרץ נשימתי כשהיא מורדמת ומונשמת, ומצבה מוגדר קשה אך יציב.

דובר משטרת חוף מסר כי האירוע התרחש בבית המשפחה בו מתגוררים שני האחים. לדבריו, אמם של השניים היא זו שהזעיקה את המשטרה. האם מסרה את עדותה לשוטרים ומהחקירה עד כה עולה כי הסכסוך לא כלל בן משפחה נוסף.
פראמדיק מד"א ליאור מלכה אמר כי האישה נמצאה בביתה "כשהיא סובלת מכאב רב, עם כוויות נרחבות בפלג גופה העליון ופניה. הענקנו לה טיפול משולב ותרופתי בכדי לסייע לה, ופינינו אותה בהקדם לבית החולים".

לפניות לכתב: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully