וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אלפרד אקירוב הוא איש העסקים ששילם לזקן

4.4.2014 / 10:21

לוואלה! נודע שאיל הנדל"ן המקורב לאולמרט לא ייחקר באזהרה, אלא ימסור עדות כדי לבדוק למה שילם לראש לשכת ראש הממשלה לשעבר 80 אלף שקל. לטענתו, היא עבדה אצלו לבקשת אולמרט

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

איש העסקים הבכיר שיעיד במסגרת חקירת שיבוש מהלכי המשפט של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט וראש לשכתו לשעבר שולה זקן הוא אלפרד אקירוב – כך נודע לוואלה! חדשות. יודגש כי אקירוב לא ייחקר באזהרה אלא ימסור עדות בלבד בשלב זה. הפרקליטות והמשטרה לא יחקרו באזהרה את איל הנדל"ן המקורב לאולמרט, אלא ייגבו ממנו עדות במטרה לבדוק מדוע שילם לזקן 80 אלף שקל.

זקן נגד אולמרט - כותרות אחרונות:
בעקבות עדות זקן: אולמרט ייחקר בחשד לשיבוש מהלכי משפט
ומי מרוויח בגדול מהרשעת אולמרט? נתניהו, והחבר לפיד
לא להפקיר את הנאשם מול התקשורת / דעה

אלפרד אקירוב באירוע השקה של חברת better place  פברואר 2010. אביב חופי
טען כי העסיק את זקן. אקירוב/אביב חופי

הסברה המשטרתית הנבדקת היא שאקירוב העביר את הכסף לזקן בתמורה לשתיקתה בחקירות בפרשיות השונות בהן היה מעורב ראש הממשלה לשעבר. על פי גרסתו של אקירוב, אולמרט אכן הכיר בינו לבין זקן, אך הוא העסיק אותה בעסקיו תמורת משכורת חודשית לבקשת אולמרט. תפקידה, לפי גרסה זו, היה לשווק חבילות נופש לבתי המלון שבבעלות אקירוב בירושלים ולאחר כמה חודשים היא סיימה את עבודתה.

בעבר פורסם בעיתון "הארץ" כי רכש ציורים של עליזה אולמרט, רעייתו של ראש הממשלה לשעבר, בשווי 4,000 שקל. שמו של אקירוב כבר נקשר בפרשת רשות המסים בה נטען כי זקן ניצלה את מעמדה כדי לקדם את ענייניו של אחיה, יורם קארשי, שהורשע בסוף במסגרת הסדר טיעון. בין היתר, סיפרה בעדותה כי היא עצמה פנתה לאקירוב לגבי עזרה לאחיה בקניון בירושלים ששייך לאקירוב.

לאחרונה הוזכר המקרה בתגובתם של פרקליטי אולמרט לבקשתו של אלדד יניב בבית המשפט אשר הודיעו כי אם ייפתח המשפט מחדש - יבקשו לזמן לעדות גם את אקירוב על מנת לאושש את טענתם כי זקן פעלה עבור עצמה ומקורביה ולאו דווקא בשביל אולמרט.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שולה זקן ואהוד אולמרט בבית המשפט המחוזי, ירושלים.. AP
אקירוב מודה כי אולמרט הכיר בינו לבין זקן/AP

אתמול העידה זקן פעם נוספת במשטרה במסגרת חקירת החשד לשיבוש מהלכי המשפט מצד אולמרט. עם התקדמות החקירה, צפויים במשטרה לזמן אנשים נוספים לחקירה, ואולמרט עצמו צפוי להיחקר בנושא כבר בשבוע הבא.

במשטרה מבקשים להדגיש כי החשד לשיבוש מהלכי משפט אינו קשור להכרעת הדין בתיק "הולילנד" השבוע. ראש הממשלה לשעבר הורשע בקבלת שוחד במסגרת הפרשה שבמרכזה קידום בלתי-חוקי של פרויקט מגורים ראוותני בירושלים. זקן, שהורשעה אף היא בתיק, חתמה על הסכם עם הפרקליטות, שבמסגרתו היא הודתה בקבלת שוחד וקיבלה מעמד של עדת מדינה בתמורה לעדותה נגד אולמרט.

החקירה בפרשה כבר מתנהלת זמן מה, ובשבוע שעבר העידה זקן במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה. כמו כן, היא מסרה לחוקרים קלטת שבה יש לכאורה ראיות לכך שאולמרט שיבש מהלכים בכך שביקש ממנה לא לחתום על הסכם עדת מדינה עם הפרקליטות.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully