וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרסור בנערות: "התחברו דרך בנות שאהבו השפלות"

3.4.2014 / 19:36

המשטרה מייחסת לכל החשודים עבירות של שידול לזנות, סרסור ועבירות מין נוספות. מעצרם הוארך בארבעה ימים. "הן אמרו שהן רוצות שינצלו אותן ורצו שיעשו להן כל מיני דברים"

מערכת וואלה!

(הסרסור מת"א: "הן ביקשו דמי כיס בתמורה למין מזוכיסטי")

בית המשפט בתל אביב האריך היום (חמישי) בארבעה ימים את מעצרם של שלושה גברים העומדים במרכז פרשת המין שמסעירה את תל אביב. ארבעת החשודים האחרים שוחררו למעצר בית. המשטרה מייחסת לכל החשודים עבירות של שידול לזנות, סרסור ועבירות מין נוספות.

חוקר ימ"ר תל אביב, אבישי יצחקי, סיפר במהלך הדיון לשופט בית המשפט השלום בעיר, שמואל מלמד, כי "כל אחד מהם הכיר בנות שאוהבות השפלות וככה נוצר הקשר שבמהלכו הן אמרו שהן רוצות שינצלו אותן ורצו שיעשו להן כל מיני דברים". במהלך היום נפגשו חוקרי המשטרה עם פרקליטות מחוז תל אביב, ואלו הונחו לבצע שורה של פעולות חקירה נוספות בפרשה. בית המשפט בתל אביב קיבל את עמדת הסנגורים של כלל החשודים והוציא צו איסור פרסום על שמותיהם.

עוד בוואלה! חדשות:
חייל קרבי מירושלים חשוד באונס בת 14
הסרסור בנערות: ”התרענו על קונדומים בגן מאיר”
שלושה גברים נעצרו בחשד שתקפו מינית קטינים

בימים האחרונים מתבהרים פרטי פרשת המין, שעיקר העבירות הנכללות בה נעשו בגן מאיר בתל אביב. לפי החשד, שבעה גברים הפעילו רשת של נערות שביצעה בהם מעשים בעלי אופי מיני. כל החשודים שנעצרו קשרו את עצמם לאירועים. חלקם נימק אותם בכך שהם לא סברו שיש במעשיהם פן לא חוקי, גם אם מדובר בקטינות. חלק מהחשודים טענו כי לא ידעו שמדובר בקטינות.

בתום החקירה הגישו חוקרי המשטרה לשופט את הממצאים. בין החשודים: תושב ראשון לציון בן 43, נשוי ואב לילדות, אשר טען בבית המשפט כי אחת הקטינות ניסתה לסחוט אותו כספית, ובאחד המפגשים אף ניסתה להכות אותו על רקע הסחיטה. במשטרה מעריכים כי כבר בזמן הקרוב יהיה ניתן להגיש נגד מרבית החשודים כתבי אישום.

הבריכה האקולוגית בגן מאיר בה צפים דגים מתים. דצמבר 2013. אילן שיזף, מערכת וואלה! NEWS
פה הם נהגו להיפגש. גן מאיר, תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אילן שיזף

בשבוע שעבר עצרה המשטרה שבעה נערים בני 17-13 מתל אביב בחשד שביצעו מעשים מגונים בקטינה. בעקבות חקירה שהתנהלה בעניינם, עלה חשד כי הם נהגו להיפגש עם הנערה בגנים ציבוריים ושם תקפו אותה מינית בצוותא, ביצעו בה מעשים מגונים ואף אנסו אותה. השבוע נודע כי בידי המשטרה ממצאים לעבירות כלפי 25 נערות נוספות. "אנחנו לא יודעים לקבוע האם התופעה רחבה יותר והאם יש מוקדים נוספים של אירועים כאלה או דומים להם", אמר גורם בכיר במשטרה.

מהחקירה עלה כי הנערים צילמו את עצמם מקיימים יחסי מין עם הנערה ואף העלו את הסרטון לרשתות החברתיות. משם, הווידאו הופץ במהרה בין תלמידי בית הספר עד שהגיע לרכזת השכבה ולמנהלת. מיד כשנחשפו אנשי הצוות החינוכי לסרטון, הם יצרו קשר עם חוקרי המשטרה, שהחלו בחקירה סמויה. מחקירת המשטרה עלה עוד כי אחד הנערים, שלמד עם הנערה, הוא שהביא למפגשים המיניים את חבריו - הלומדים בבית ספר אחר - בשיטת "חבר מביא חבר".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • יחסי מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully