וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון פשע מהמרכז נעצר: "נמנע ניסיון חיסול"

29.3.2014 / 13:45

חוקרי ובלשי יאחב"ל עצרו את הבכיר יחד עם ארבעה מאנשיו, בחשד שהתכוונו לבצע אירוע חבלה. בדירותיהם נמצאו חומרים המשמשים להרכבת מטענים. הערב הם יובאו להארכת מעצר

עריכה: מיכאל ברגמן

צפו בתיעוד רגעי הפיצוץ בשוק בפתח תקווה בחודש שעבר

ראש ארגון פשע מהמרכז נעצר הלילה (שבת) בחשד שהתכוון לבצע אירוע חבלה. יחד עמו, עצרו חוקרי ובלשי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) ארבעה חשודים נוספים מהארגון. במהלך המעצר, חיפשו החוקרים בדירותיהם של החשודים, ובהן נמצאו אמצעי חבלה וחומרים מהם ניתן להרכיב מטעני חבלה. החשודים יובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

במשטרה סבורים כי מעצר החשודים מנע ניסיון חיסול עתידי, במסגרת מאבקי השליטה בין ארגוני הפשע, בעיקר בפתח תקווה. לאחרונה, בעקבות שורה של כוונות לחבלה בעיקר באזור פתח תקווה, הועברה האחריות על הטיפול בארגון הפשע מידי ימ"ר מרכז לידי היאחב"ל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פיצוץ בכלי רכב בפתח תקווה. יותם רונן
זירת הפיצוץ בפתח תקווה, השבוע/יותם רונן
זירת החנות בפתח תקווה אשר הושלך לעברה רימון וגרם למספר נפגעים, פברואר 2014. יותם רונן
זירת פיצוץ רימון הרסס בפתח תקווה, לפני כשלושה שבועות/יותם רונן

לאחרונה אירעו כמה אירועי חבלה בפתח תקווה. בלילה שבין רביעי לחמישי התפוצץ מטען חבלה מתחת לכלי רכב חונה ברחוב יוסף נקר בעיר. לא היו נפגעים, אך נזק כבד נגרם לכמה כלי רכב שחנו בסמוך. במשטרה מעריכים כי מדובר היה בניסיון חיסול.

לפני כשלושה שבועות נפצעו חמישה עוברי אורח באורח קל, לאחר שרימון רסס הושלך לעבר דוכן להמרת מטבע ברחוב גוטמן בשוק העירוני בעיר. חובשים ופרמדיקים ממגן דוד אדום הגיעו למקום, ובתום טיפול רפואי ראשוני פינו את הפצועים לבית החולים בילינסון בעיר.

לפני כחודש, מכוניתו של ממלא-מקום ראש עיריית פתח תקווה, אוריאל בוסו, התפוצצה מחוץ לביתו ברחוב פוגל בעיר בסביבות השעה 01:30 בלילה. לא היו נפגעים בנפש, אולם למכונית נגרם נזק בחלקה הקדמי. "מתברר שידם של מניח המטענים קלה על ההדק, ככל הנראה זה קשור לתפקידי בעירייה", אמר אז בוסו. לפי העדויות נראה כי מדובר היה במטען חבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully