וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקן מסרה למשטרה הקלטה של אולמרט "משבש מהלכי משפט"

זקן העידה במשרדי להב 433 נגד ראש הממשלה לשעבר, ובנוסף מסרה לחוקרים קלטת בה נשמע לכאורה אולמרט מבקש ממנה לא לחתום על הסדר עדת מדינה עם הפרקליטות

צילום: טל אנגלנדר, גדעון צנטנר, דניאל בוק; עריכה: מתן חדד; קריינות: לירון בארי

שולה זקן העידה אמש (רביעי) במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה, עם התחדשות המגעים לקראת הסדר אפשרי שבמסגרתו תשמש עדת מדינה נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. מלבד עדותה, מסרה זקן לחוקרים קלטת, בה נשמע לכאורה אולמרט משבש מהלכי משפט, כשהוא מבקש ממנה לא לחתום על הסדר עדת מדינה עם הפרקליטות.


עוד בוואלה! חדשות:
אמו של אחד החשודים באונס הקבוצתי: "היא אנסה אותו"
כוכב הילדים החרדי שביצע עבירות מין ישוב להופיע?
חוק חדש בקוריאה הצפונית: "חובה על כולם להסתפר כמו קים"

לקראת הסכם עדת מדינה? זקן מסרה עדות במשטרה

אהוד אולמרט שולה זקן. יותם רונן
בקלטת נשמע לכאורה אולמרט משבש הליכי משפט. אולמרט וזקן/יותם רונן

זקן כבר העידה בעבר על עבירות שיבוש הראיות לכאורה מצד אולמרט, אולם בפרקליטות החליטו אז שלא לחתום איתה על הסכם עדת מדינה, זאת בשל העדר ראיות תומכות חיצוניות והשלב המאוחר של המשפט. ניתן לשער כי בשלב זה, רק מידע דרמטי ומוצק יכול להחזיר את הפרקליטות לניהול משא ומתן עמה, חמישה ימים לפני הכרעת הדין.

חקירה סמויה בנוגע לדברים שמסרה זקן מתנהלת מזה זמן מה. לא מן הנמנע כי עד עתה נבדקו טיב החומרים הנוספים שהביאה עמה ועתה היא נקראה לתת עדות חדשה בנוגע לכך.

עם פרסום החקירה, צוות ההגנה של אולמרט הודיע אמש כי "בעקבות המשך מסע ההכפשה התקשורתי ושורת ההדלפות הבלתי פוסקות היוצאות מן המשטרה והפרקליטות, אנו חוזרים ומתריעים כי כתוצאה מאותן הדלפות, ישנו חשש ממשי לזיהום ההליך המשפטי שנוהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ולפגיעה קשה בטוהר ההליך". עוד נמסר, כי "לאחר שאתמול דחו בית המשפט העליון, ובית המשפט המחוזי שתי בקשות שהונחו בפניהם לפתוח מחדש את משפט הולילנד, יצאו גורמי האכיפה בהדלפות לפיהן הוחלט לפתוח בחקירה על שיבוש משפט הולילנד".

לדברי פרקליטיו של אולמרט, "להדלפות יש מטרה אחת ויחידה: להשפיע על סיום ההליך המשפטי ערב ההכרעה שנועדה ליום שני הקרוב. בכך למעשה משבשים גורמי האכיפה הליכי משפט, תוך שהם רומסים ברגל גסה את תקינות והגינות ההליך המשפטי ומנסים ליצור אש מעשן". צוות ההגנה הוסיף כי הוא מבקש "לדחות את הניסיונות הללו שמבוססים כולם על שקרים וכזבים שניתן להפריכם על נקלה".

(עדכון ראשון: 18:04)

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully