וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולדת בשערי צדק: הרופא המרדים הטריד אותי מינית

25.3.2014 / 9:56

על פי תלונת האישה, חרדית ממאה שערים שזוהי לידתה הראשונה, ליטף אותה הרופא ונישק אותה לאחר שהזריק לה אפידורל, בעת שהייתה חלשה מכדי להתנגד. בית החולים: הרופא הושעה

יולדת בבית החולים שערי צדק בירושלים התלוננה הבוקר (שלישי) כי הרופא המרדים שנתן לה זריקת אפידורל הטריד אותה מינית. מתלונת האישה, חרדית ממאה שערים שזוהי לידתה הראשונה, עולה כי המקרה אירע הלילה, כמה שעות לאחר שקיבלת זריקה של חומר ההרדמה אפידורל, כשהייתה חלשה מכדי להתנגד.

עוד בחדשות:
חשד: שבעה נערים אנסו בת 13 בתל אביב
בכיר חמאס: אם העם יתמוך בהסכם שלום - נקבל אותו
החיפוש אחר המטוס: "עדיין מחפשים את ערימת השחת"

בעקבות התלונה, פתחה משטרת ירושלים בחקירת האירוע. "יולדת בבית החולים שערי צדק התלוננה שרופא מרדים ליטף ונישק אותה. המשטרה הוזעקה למקום על ידי בעלה. הנושא בבדיקה, למיטב ידיעתנו בית החולים שחרר את המרדים מעבודה היום", נמסר מהמשטרה.

קרוב משפחתה של המתלוננת סיפר כי הרופא המרדים כיסה אותה והחל ללטף אותה בכמה מקומות בגוף, ואז החל לנשקה, תחילה על הלחי ולאחר מכן בפה תוך שהוא מחדיר את לשונו לפיה. "היא לא הבינה במה מדובר, צריך להבין שזו אישה חרדית שמעולם לא חוותה מגע כזה של גבר זר", טען קרוב המשפחה. "בעלה ישן עמוקות לידה, ולכן לא ידע על המתרחש. במשך שעה היא בכתה עד שניגשה אליה אחות ושאלה אותה מה קרה. לאחר שהגעתי לבית החולים הזעקתי את המשטרה ואתה הגיע אחראי המשמרת וקב"ט בית החולים".

מבית החולים שערי צדק נמסר בתגובה: "בית החולים משתף פעולה באופן מלא עם המשטרה. הנהלת בית החולים החליטה להשעות את הרופא עד למיצוי החקירה".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully