וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שבעה נערים אנסו בת 13 בתל אביב

על פי החשד, הנערים, בני 13 עד 17, יצרו קשר עם הנערה בשיטת "חבר מביא חבר", נפגשו עמה בכמה הזדמנויות ואנסו אותה יחד. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה

שבעה נערים בני 13 עד 17, תושבי תל אביב, נעצרו הבוקר (שלישי) בחשד שאנסו נערה בת 13. מהחקירה עולה כי הנערים יצרו קשר עם המתלוננת ונפגשו עמה בכמה הזדמנויות במקומות שונים בעיר, בין היתר בגנים ציבוריים. הם חשודים שתקפו אותה מינית יחד, ביצעו בה מעשים מגונים ואף אנסו אותה.

החקירה נפתחה בעקבות מידע שהגיע לחוקרי משטרת תל אביב ובימים האחרונים ערכו החוקרים חקירה מקיפה שאפשרה חשיפת פרשה. במהלך הבוקר מתכוונים במשטרה להביא את החשודים לבית המשפט לנוער ולבקש את הארכת מעצרם. כמו כן, צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

מחקירת המשטרה עולה כי אחד הנערים, שלמד עם הנערה, הוא שהביא את חבריו בשיטת "חבר מביא חבר", ושאר התוקפים לומדים בבית ספר אחר. חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר התכתבויות בפייסבוק ובווטסאפ בין החברים, שבהן סיפרו על מעלליהם.

אחד החשודים, נער בן 17.5, המיוצג על ידי עורכי הדין יאיר רגב ודורית גיטרמן, הכחיש את המיוחס לו וטען שרק התכתב עם הנערה בפייסבוק ולא פגש אותה. לטענתו, לא ברור לו מדוע שמו נקשר לפרשה.

בסוף השנה שעברה נחשפה פרשה קשה של אונס קבוצתי, שבמסגרתה קבוצת נערים אנסו לכאורה נערה בת 13, צילמו את המעשה בטלפון נייד והפיצו את התיעוד בקרב חבריהם. נגד 11 נערים בני 12 עד 16 הוגשו כתבי אישום שלפיהם הם נפגשו עם הילדה בכמה הזדמנויות במקומות ציבוריים, בחניונים ובדירות, וביצעו בה עבירות מין חמורות, כל אחד לחוד ויחדיו. כל זאת כשהם מודעים לגילה, לחוסר הסכמתה ותוך ניצול מצבה, המונע ממנה להביע הסכמה חופשית. יתר פרטי כתב האישום נאסרו לפרסום.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

עוד ידיעות פלילים:
כך העבריינים מעלים את מחירי הדירות במרכז הארץ
סילבן שלום הוא השר שנגדו הוגשה תלונה על הטרדה
פרשת הרפז: במשטרה יערכו עימותים בין המעורבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully