וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן שלום הוא השר נגדו הוגשה תלונה על הטרדה

24.3.2014 / 14:55

היועץ המשפטי לממשלה העביר ליחידה הארצית לחקירות הונאה את תלונת האישה לפיה שלום הטריד אותה מינית לפני כ-15 שנים. במשטרה מעריכים כי לא תצמח חקירה מהתלונה

מערכת וואלה!

סילבן שלום, שר התשתיות הלאומיות ופיתוח הנגב והגליל, הוא "השר הבכיר" נגדו הוגשה תלונה בגין הטרדה מינית של פקידה שעבדה עמו לפני 15 שנים. אמש (ראשון) נודע כי התלונה הוגשה ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, שלאחר בדיקה העבירה ליחידה הארצית לחקירות הונאה במטרה שתרחיב את הבדיקה ותקבע אם יש מקום לפתוח בחקירה נגדו.

סילבן שלום מגיע לניחום אבלים בבית הרב, אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
"לא מכיר את האישה". שלום/נועם מושקוביץ

בעקבות הבקשה של וינשטיין, עורכים חוקרי היחידה בדיקה מקיפה של התלונה שכן במשטרה מעריכים כי על פניו מדובר בתלונה ישנה וכחלק מחוק ההתיישנות, לא נראית ככזו שתגיע לכדי חקירה של ממש. בלשכתו של שלום סירבו להתייחס לטענות נגדו. מקורבי השר אמרו הלילה כי אין לו מושג במה מדובר והוא לא שמע את שם האישה מעולם.

עם זאת, במשטרה מתייחסים לתלונה ברצינות, ולו עקב העובדה כי ניסיון העבר מלמד שתלונה אחת יכולה בשלב מסוים להוליד תלונות אחרות, חדשות יותר. עם זאת, עקב העובדה כי גם בדיקות הפוליגרף של המתלוננת היו בעייתיות – באחת בה נמצאה דוברת אמת ובשנייה נמצא כי היא "נוטה לשקר", במשטרה מתייחסים לתלונה זו בספקנות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"בואי שבי לידי"

הבוקר שודרה בגלי צה"ל הקלטה של המתלוננת שסיפרה כי התקרית אירעה כאשר היא עבדה כפקידה של השר שלום. באחד הימים, הגיע השר ללון בחדר מלון בירושלים, שם על פי התלונה הטריד אותה מינית. לדבריה, עם הגיעו למקום הוא התקשר וביקש ממנה להגיע לחדרו. "הגעתי למלון והוא אמר לי באיזה חדר הוא", נשמעת המתלוננת בהקלטה שנמצאת בידי גלי צה"ל כבר מספר שבועות, "נכנסתי לחדר שלא היה נעול וראיתי אותו יושב על המיטה הרחוקה יותר והוא ישב עם חלוק לבן ומגבת ואמר לי 'בואי שבי פה על ידי'. ישבתי על ידו והוא אמר 'את הולכת לשנות לי את החיים'".

בנו של השר התייחס הלילה לפרשה בעמוד הפייסבוק שלו כאל "רדיפה פוליטית". "בית הקלפים זה כלום לעומת מה שמתרחש בפוליטיקה הישראלית. כמו למשל פוליטיקאים שמנסים להפליל יריב פוליטי באונס", כתב. "כשפוליטיקאים עסקנים מחליטים להפיץ קמפיין שקרי הזוי ומשמיץ נגד האדם הכי ישר ומוכשר במערכת הפוליטית... רק כי לאחרון יש סיכוי לזכות בפוזיציה שהם זוממים עליה, הרשלנות שלהם תביא לחשיפת האמת ולאפקט בומרנג שאם לא יכניסם לכלא - יבטיח להם אכסניה בגיהינום".

"זו השיטה כנראה - כשאתה פוליטיקאי ישר, ששנים לא נחשד אפילו בדבר מה לא הגון... הדרך היחידה של יריבים עסקנים שההישגים היחידים שלהם זה להתחמק מכתבי אישום ולשחד לכאורה ח"כים בצ'ופרים - זה להעליל עלילות דם ושקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully