וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בתל אביב: בן 40 נדקר בצווארו - במספריים

גופתו של האיש נמצאה בדירה בה התגורר ליד דיזנגוף סנטר. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. מדובר באדם המוכר למשטרה כסוחר סמי פיצוציות

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

גבר כבן 40 נדקר למוות היום (שני) בדירה שבה התגורר ברחוב דיזנגוף בתל אביב, ליד דיזנגוף סנטר. צוותי מד"א שהוזעקו לדירה מצאו את האיש, המוכר למשטרה כסוחר סם הפיצוציות "מיסטר נייס גאי" באזור מרכז העיר, עם סימני דקירה בצווארו. הם ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המוות, כשהחשד המרכזי הוא שמדובר בדקירה. נבדק אם לרצח יש קשר לעיסוקו.

משפט ופלילים - כותרות נוספות:
פרשת סחיטה חמורה: עבריין בכיר ופרקליט מוכר נחקרו
מואשמת בהשתמטות: "צה"ל מפלה אותי על רקע דתי"
בן 30 קרא לרצוח את נתניהו ובנט בפייסבוק - ונעצר

הגופה נמצאה על ידי בעל הדירה. הוא הגיע למקום בשעות הבוקר, דפק כמה פעמים על הדלת ומשלא נענה הזעיק פורץ מנעולים. הפורץ פרץ את הדלת ואז מצאו השניים את הדייר מוטל על הרצפה ללא רוח חיים, עם סימני דקירה של מספריים בצווארו. בדירה נמצאו סימני מאבק שמעידים ככל הנראה על כך שאכן מדובר ברצח.

האזור בו נמצאה הגופה

מפקד תחנת לב תל אביב, ניצב-משנה יאיר חצרוני, אמר בזירת האירוע: "בשעה 13:00 בערך קיבל סיור מידע על מציאת גופה בקומה השלישית. מד"א ניסה לבצע החייאה לשווא. החקירה בראשיתה. אנו שעה לאחר האירוע. נבדקים כמה כיווני חקירה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זירת רצח בתל אביב, מרץ 2014. דרור עינב
"נבדקים כמה כיווני חקירה". זירת הרצח/דרור עינב

במוצאי השבת אירעו שני מקרי רצח ברחבי הארץ. בשעות הערב נדקר למוות צעיר בן 22 במהלך קטטה שפרצה בכניסה לבניין מגורים ברחוב השחם באילת. צוות מגן דוד אדום ממרחב נגב שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים יוספטל בעיר, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אך הרופאים שטיפלו בו נאלצו לקבוע את מותו. אתמול האריך בית משפט השלום בעיר בשלושה ימים את מעצרם של שני תושבי העיר החשודים בדקירתו. מעצרו של חשוד נוסף הוארך בארבעה ימים ושלושה חשודים נוספים במעורבות באירוע שוחררו למעצר בית מלא עד יום רביעי הקרוב.

כמה שעות אחר כך, נורתה למוות אישה בשנות ה-30 לחייה בחניון בניין המגורים בו היא מתגוררת בלוד. האלמונים, ככל הנראה שני רעולי פנים, ארבו לה וירו בה מטווח קצר. היא נפגעה בפלג גופה העליון וכל ניסיונות ההחייאה של מד"א לא צלחו. ארבעה חודשים קודם לכן חוסל בעלה של האישה, אמא לשני ילדים.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully