וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 30 קרא לרצוח את נתניהו ובנט בפייסבוק - ונעצר

"ראש הממשלה, בנו ובנט צריכים למות", כתב גולש ברשת, ואחרי התערבות שב"כ הוא אותר. החשוד, שטופל בעבר בבית חולים פסיכיאטרי, נעצר לפני כשנה עקב איום על הנשיא פרס

אחרי נתק של 5 שנים: נתניהו ובנט ייפגשו. מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ובנט/מערכת וואלה! NEWS

המשטרה עצרה בסוף השבוע את שחר רוזנבלום, צעיר בשנות ה-30 לחייו, שאיים בפייסבוק לפגוע בראש הממשלה בנימין נתניהו, באחד מבניו ובשר הכלכלה, נפתלי בנט. בית המשפט בפתח תקווה האריך את מעצרו של החשוד.

תחילת הפרשה בסטטוס פייסבוק בחשבונו האישי של רוזנבלום, בו כתב בין היתר: "ראש הממשלה, בנו ובנט צריכים למות". בסוף השבוע העבירו אנשי היחידה לאבטחת אישים בשב"כ מידע למשטרת מרחב השרון אודות הסטטוס, ובעקבות כך נפתחה חקירה במשטרת מרחב השרון. החשוד אותר ונעצר, ואז התברר כי לא מדובר במקרה הראשון. כך למשל, לפני כשנה נעצר רוזנבלום לאחר שהעלה סטטוס דומה, בו קרא לפגוע בנשיא המדינה שמעון פרס.

עוד בוואלה! חדשות
הר ציון הובא למנוחות: "לימד אותנו גבורה מה היא"
בני 14 סחטו את חברם לכיתה: "רוסי, תביא כסף"
"אם הטייס הפך לטרוריסט - הסיכוי לעצור אותו אפסי"

החשוד הובא לבית המשפט בפתח תקווה ומעצרו הוארך. במשטרה, כמו גם בשב"כ, לקחו ברצינות רבה את האיומים, ובהתנהלות החקירה עודכנו הגורמים הבכירים ביותר בשני הארגונים. "אנחנו לא מקלים בזה ראש, וביצענו את כל הפעולות הדרושות ביצוע בעקבות האירוע", אמר גורם בכיר במשטרת מרחב השרון. "הוא מתקשה להסביר לנו מה המניע למעשים שלו", הוסיף. "אנחנו מניחים כי הוא בעל אישיות גבולית".

נוסף על המעצר לפני כשנה, לפני כשנתיים עמד רוזנבלום לדין לאחר שבתכתובת עם חבר כנסת בפייסבוק איים על נתניהו – מה שגרם להגשת תלונה על ידי קצין הכנסת. החשוד טופל בעבר בבית חולים פסיכיאטרי, אולם נקבע כי הוא כשיר לעמוד לדין. השופט מנחם מזרחי אסר עליו אז גישה למחשב עם אינטרנט והמליץ להמשיך את הטיפול בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully