וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האויב של משפחת אבוטבול מנתניה נפצע בפיצוץ רכב

אייל סופר, בכיר בארגון הפשיעה של משפחת קראג'ה שנחשד ברצח פרנסואה אבוטבול ב-2011, נפצע בינוני-קשה בפיצוץ רכבו באזור התעשייה בנתניה. הוא פונה לבית החולים לניאדו

צלם: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק, יותם בן דוד

ניסיון חיסול: גבר בשנות ה-40 לחייו נפצע בינוני-קשה הערב (חמישי) בפיצוץ מכונית ברחוב פנקס באזור התעשייה בנתניה. צוותים רבים של משטרה ומגן דוד אדום במקום. המשטרה חושדת כי מדובר בפיצוץ על רקע פלילי.

עד בוואלה! חדשות:
הירי לדרום נמשך: "ישראל תגיב בכלים מגוונים נגד הטרור"
דרור אלפרון חשוד שהצית בית עסק שניסה לסחוט
לחרדים נוח לחבק היום את הרצוג - מי יצחק אחרון?

מחקירת המשטרה עולה כי הפצוע הוא אייל סופר, עבריין בן 40 הנחשב "חייל" בכיר בארגון הפשיעה של משפחת קראג'ה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי סמוך לשעה 18:00 נהג סופר בטנדר מסוג טויוטה ברחוב פנקס בעיר, ובעקבות פיצוץ שאירע ברכבו נפגע בפלג גופו העליון. "קיבלנו הרבה קריאות טלפוניות שדיווחו על פיצוץ עז באזור התעשייה", מסר גורם במד"א. עוברי אורח חילצו את סופר והוא פונה לבית החולים לניאדו בנתניה. המשטרה חסמה את האזור וחבלנים בחנו את שרידי מטען החבלה.

ניסיון חיסול בנתניה, מרץ 2014. שלומי גבאי
שוב ניסיון חיסול בנתניה. זירת הפיצוץ באזור התעשייה בעיר, הערב/שלומי גבאי

על פי חשד המשטרה, המטען הונח מתחת לטנדר של סופר. מעוצמת הפיצוץ הועפו הגג ודלתות הרכב למרחק של עשרות מטרים. הרכב חנה מאחורי המאפיה שבבעלות סופר. השוטרים בוחנים הקלטות ממצלמות אבטחה המותקנות במקום. בלשי ימ"ר מרכז ביקודו של ניצב-משנה יגאל בן שלום וכן חוקרי היאחב"ל הגיעו למקום הפיצוץ. השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' הגיע גם כן למקום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרנסואה אבוטבול, שנרצח ב-2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופר שרד שני ניסיונות חיסול ונעצר בעבר כמה פעמים כיוון שהוגדר על ידי המשטרה "אויבם של בני משפחת אבוטבול מנתניה". סופר נעצר בעבר בחשד כי ניסה לרצוח את צ'רלי אבוטבול. על פי חשד המשטרה, הוא שלח חוליית מתנקשים שירתה באבוטבול בעת שתדלק עם בנו בתחנת הדלק הסמוכה למלון כרמל בנתניה. בינואר 2011, לאחר חיסול פרנסואה אבוטבול, סופר נעצר יחד עם ריקו שיראזי ובכירים בארגון קראג'ה, בחשד למעורבות ברצח, אך זמן קצר לאחר מכן שוחרר. בבעלות סופר כמב בתי עסק בנתניה, בהם משפחת בית השייח' המתחרה במסעדת בת האיכר שבבעלות משפחת אבוטבול.

ניסיון חיסול בנתניה, מרץ 2014. שלומי גבאי
שר הפנים אהרנוביץ' מבקר במקום הפיצוץ בנתניה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully