וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של זקן לאולמרט: "מוכן להזכיר לך מה ששכחת"

נדב זקן כתב לאולמרט, שאותו כינה "מיסטר א.א", בפייסבוק, בשל תגובת יועצו של אולמרט להחלטה לא לחתום על הסכם עדת מדינה עם אמו. "זוכר את הביקור שלך אצלנו"

צילום: טל אנגלנדר, גדעון צנטנר; עריכה: מתן חדד; קריינות: אביב אברמוביץ'
שולה זקן בבית המשפט המחוזי בת"א, אוקטובר 2013. יותם רונן
בנה יוצא להגנתה. זקן/יותם רונן

נדב זקן, בנה של ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, שולה זקן, העלה היום (ראשון) סטטוס בפייסבוק ובו פנייה לאולמרט: "אני עוד זוכר את הביקור שלך אצלנו בבית ואת שיחת הטלפון שלנו, עליהם עוד לא דיברנו (חבל...) מוכן להזכיר לך אותם אם שכחת", כתב זקן לאולמרט, שאותו כינה "מיסטר א.א". זקן כתב את הדברים בעקבות תגובת יועץ התקשורת של אולמרט להחלטת הפרקליטות לא לחתום על הסכם עדת מדינה עם זקן בשבוע שעבר. שיחת הטלפון שעליה מדבר זקן מוזכרת לראשונה. "אני לא מאיים עליך - חס וחלילה. קטונתי", כתב הבן.

עוד על משפט הולילנד וחקירתה של זקן:
פנייה לבית המשפט: זמנו את זקן להעיד שוב
המבקר לשעבר: "עדויותיה של שולה זקן היו בידיי"
שולה זקן מסרה למשטרה מידע על פרשה חדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זקן התייחס בסטטוס שהעלה היום לפרשה החדשה שעליה סיפרה אמו בחקירתה, שבמסגרתה ניסה אולמרט לכאורה להניא אותה מחתימת עסקת עדת מדינה לפני כשנה - מה שעלול היה להתפרש כשיבוש הליכי משפט. זקן סיפרה לפרקליטות כי ראש הממשלה לשעבר הגיע לביתה וניסה לשכנע אותה שלא להסכים להסדר הטיעון שהוצע לה. מגרסה זו עולים חשדות חדשים נגד אולמרט על ניסיון לכאורה להדחת עד ושיבוש חקירה. בפרקליטות אמרו במהלך השבוע שסיכויים גבוהים שעסקה כזו הייתה נחתמת בנקודת הזמן ההיא. פרטי הפרשה נאסרו לפרסום.

אמיר דן, יועץ התקשורת של אהוד אולמרט, מסר בתגובה: "הדברים לא ראויים להתייחסות כלשהי".

"להורות על זימונה של זקן להעיד שוב"

בתוך כך, בצהריים העביר עו"ד אלדד יניב בקשה לבית המשפט העליון להורות על זימונה של שולה זקן לעדות נוספת בפרשות "ראשונטורס" ומעטפות הכסף. זאת בעקבות עדותה של זקן בשבוע שעבר במשטרה. "חרף העובדה כי בית המשפט סיים את שמיעת הצדדים ואף ניתנו הכרעת הדין וגזרי הדין... בימים האחרונים נגבתה מחדש עדותה של שולה זקן", כתב יניב בבקשה.

"המאשימה איננה מבינה את תפקידה וסוברת בטעות כי זכותה לשקול שיקולים של טקטיקה ולהסתיר מבית המשפט עדות שלפי דעתה היה חובה לגבותה, וכך עשתה, אולם משנחשפה לתוכנה, החליטה לא לזמן את זקן מחדש", הוסיף בפנייתו לבית המשפט העליון. הבוקר פנה עו"ד יניב לבית המשפט המחוזי בתל אביב וביקש להורות על זימונה של זקן להעיד מחדש בפרשת הולילנד.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully