וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותה של בת ה-4 מירושלים שטבעה באמבטיה

6.3.2014 / 9:07

הילדה נאבקה על חייה בבית חולים הדסה הר הצופים במשך שבוע, לאחר שהובלה לשם במצב אנוש. המשטרה בודקת חשד לרשלנות מצד אמה, שהותירה אותה באמבטיה לא השגחה במשך כמה דקות

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

מתה הילדה בת ה-4 שטבעה בשבוע שעבר באמבטיה בביתה ברחוב ארזי הבירה בירושלים. הילדה אושפזה במהלך השבוע בבית החולים הדסה הר הצופים, ומותה נקבע הבוקר (חמישי). הילדה פונתה ביום חמישי שעבר כשהיא מונשמת ובמצב אנוש. כוחות מד"א שהגיעו לביתה מצאו את האם מבצעת בבתה פעולות החייאה. מחקירת המקרה עולה כי האם עזבה את הילדה באמבטיה כדי לסייע לשני ילדיה האחרים לכמה דקות, וכשחזרה מצאה את בתה מתחת לקו המים. נבדק חשד לרשלנות מצדה. מבית החולים נמסר כי הרופאים, האחיות ועובדי המרכז משתתפים בצער המשפחה.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
פועל נרצח בדקירות בעמק חפר, חשוד בן 37 נעצר
חשודה ברצח אמה: "אני חולה, לא רציתי שתישאר לבד"
העליון אישר: פיצוי שיא לצעיר שנפצע בתאונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמבולנס שפינה את הילדה לבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהחקירה עולה כי לאחר שעזבה את החדר, האמא שמעה רעשים מתוך האמבטיה, ניגשה לשם וראתה את בתה ללא הכרה. עוד עולה מהחקירה כי הפעוטה שהתה מתחת לקו המים בין חמש לעשר דקות. "לא הייתי 100% עם הילדה", הודתה האם בפני הצוות הרפואי, "יצאתי ונכנסתי".

אהרון אדלר, פרמדיק כונן במד"א שגר בסמוך, ואבי ציינוירט, שהגיע בניידת טיפול נמרץ של מד"א למקום, סיפרו: "כשנכנסנו לדירה, ראינו את האמא מבצעת בילדה פעולות החייאה בתדרוך טלפוני של מוקדנית מד"א. מיד התחלנו להעניק לילדה טיפול רפואי ולבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי. לאחר כמה דקות, חזר דופק, ייצבנו את מצבה ופינינו אותה לבית החולים כשהיא במצב קשה אך יציב, מחוסרת הכרה ומונשמת".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully