וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גנבו 27 ספרי תורה בשווי מיליוני שקלים

שוטרי תחנת נתיבות שהגיעו לדירתו של תושב אשדוד, נדהמו לגלות בה את הכמות הגדולה של ספרי הקודש. על פי החשד, האיש גנב אותם יחד עם אדם נוסף מבתי כנסת ברחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספרים נגנבו מאזורים שונים בארץ. אחד מספרי התורה שנחשפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטרי תחנת נתיבות עצרו אתמול (שלישי) שני תושבי דרום הארץ בחשד כי היו מעורבים בגניבתם של 27 ספרי תורה, אשר שווים הכולל מוערך במיליוני שקלים. תחילתה של החקירה בעניין הייתה בתחילת השבוע, אז הוגשה במשטרת ירושלים תלונה על כך שספר תורה עתיק בן יותר מ-100 שנים – בשווי של כחצי מיליון שקלים - נגנב מאחד מבתי הכנסת של בני העדה הבוכרית בעיר. בתום חקירה, הצליחו השוטרים לאתר חשוד בגנבה, שמתגורר במושב הסמוך לנתיבות.

עוד בוואלה! חדשות:
יעלון: לכידת ספינה הנשק מנעה איום משמעותי על אזרחי ישראל
חשד: עובד עיריית הרצליה תקף מינית בן 4 בגן
בעקבות אלדד יניב: "וינשטיין, הגבל יועצים פוליטיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשודים בגניבה יובאו לדיון בבקשת הארכת מעצרם. ספר תורה החשודים כגנוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטרי תחנת נתיבות הגיעו אל ביתו של החשוד, אך שם מצאו רק חלק מספר התורה. האיש נעצר לחקירה, ושם סיפר לחוקרים כי מכר את הספר לתושב אשדוד. בתום חקירה קצרה, הגיע החשוד יחד עם השוטרים לביתו של האדם לו הוא מכר לטענתו של הספר. משנכנסו השוטרים אל הבית, הם נדהמו לגלות כי הוחבאו בו 27 ספרי תורה, אשר קיים חשד שנגנבו.

"הפעילות המהירה של בלשי תחנת נתיבות הביאה למעצרם של שני החשודים בגנבת ספרי התורה, לאחר שככל הנראה נגנבו מאזורים שונים ברחבי הארץ", אמר רב-פקד יורי מזרובסקי, קצין המבצעים של תחנת נתיבות. "החקירה רק בתחילתה, ויש פעולות נוספות שאנו נבצע על מנת לאתר את מקורם של ספרי התורה". שני החשודים בגניבת ספרי הקודש יובאו בהמשך הערב לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע.

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully