וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות לזקן: קודם תיחקרי שוב - אחר כך נחתום

ראש לשכתו של אולמרט לשעבר הסכימה לשמש עדת מדינה בתיק הולילנד ואף העבירה מסמך הבנות מפורט נגד ראש הממשלה לשעבר, אך במשרד המשפטים לא ממהרים לחתום עמה על הסכם

מערכת וואלה!

שולה זקן אמנם הסכימה לשמש עדת מדינה נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בפרשת הולילנד, אולם בפרקליטות מסרבים לתת לה התחייבות מפורשת בעניין. זקן כבר העבירה מסמך הבנות כללי שישמש בסיס לעדותה החדשה, אך בפרקליטות לא מעוניינים לחתום עמה על הסכם עדת מדינה כל עוד לא נחקרה במשטרה.

עוד בפרשה:
פרסום ראשון: זקן הסכימה להעיד - הפרקליטות תכריע
ח"כ מזרחי: "אם זקן תפתח קופסה שחורה – ללכת איתה"
משפטנים: הפרקליטות צריכה להגיע להסדר עם זקן

במסמך שהעבירה ראש לשכתו של אולמרט לשעבר, מפורטים פרטים לגבי התנהלותם של אולמרט ובכירים אחרים במערכת השלטונית. המסמך חושף גם את שיטת ה"מאעכרים" במערכת הציבורית ואת מערכות היחסים לכאורה של אולמרט עם גורמים שונים.

שולה זקן בבית המשפט המחוזי בת"א, אוקטובר 2013. יותם רונן
מתעקשת לקבל התחייבות להסכם. זקן/יותם רונן

זקן מתעקשת לקבל התחייבות להסכם עדת מדינה כיוון שהיא חוששת שלאחר עדותה במשטרה, הפרקליטות תחזור בה ואז מצבה יהיה רע יותר משהיה לפני שבועיים, בטרם התחיל ההליך. זאת, למרות שהפרקליטות לא תוכל להשתמש נגדה בעתיד במידע שתמסור בחקירתה.

ההערכה המשפטית היא שאם אכן ייחתם ההסכם, יצטרכו בפרקליטות לזמן עשרות עדים חדשים וייתכנו נאשמים נוספים, הן בתיק הולילנד והן בתיקים אחרים שעשויים להיפתח. ניתן להניח שכך או כך, זקן תזומן למשטרה כבר בימים הקרובים, ולו כצעד שמטרתו להביע רצינות.

המסמך שהעבירה זקן הוא שעומד בבסיס המחלוקת בין זקן לפרקליטות שמעוניינת לקבל מידע חדש ופרטים נוספים שהיו ידועים רק לזקן. עוד מתלבטים בפרקליטות אם נכון לסכן את התיק בנקודת הזמן הנוכחית, כאשר מסתמנת הרשעה, ולא בטוח שישנו צידוק לפתוח את ההליך המשפטי מחדש. חיזוק לכך ניתן אולי למצוא בהחלטתו של השופט דוד רוזן שנקב שלשום במועד הכרעת הדין בתיק ל-31 בחודש, ובכך ייתכן – אותת שאין לו באמת צורך בזקן כדי להכריע בתיק.

(עדכון ראשון 19:53)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אהוד אולמרט בכנס בנושא הסיקור התקשורתי המשתנה של מלחמה וטרור. ינואר 2014. יואב דודקביץ'
המסמך חושף את קשריו לכאורה עם בכירים במערכת השלטונית. אולמרט/יואב דודקביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully