וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבר-נוער: בוטל סופית ההסכם עם עד המדינה

לאחר שימוע בפרקליטות, הוחלט לבטל את הסכם ההגנה עם עד המדינה שחשוד כעת בבדיית ראיות נגד חגי פליסיאן. פרקליטו: "המשטרה קפצה על גירסתו למרות שהוא עד בעייתי"

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

סופית: בוטל ההסכם בין הפרקליטות לעד המדינה בפרשת הרצח בבר-נוער, חמישה ימים לאחר שהנאשם ברצח, חגי פליסיאן שוחרר לביתו. פרקליטו של עד המדינה, עורך הדין יאיר רגב, אמר בצהריים (שלישי) לאחר פגישה עם פרקליטת מחוז תל אביב, נאוה שילר עמה סיכם על ביטול ההסכם כי "משטרת ישראל לא יכולה להסתתר מאחורי עד בעייתי שמלכתחילה אסור היה לה להסתמך עליו". רגב ציין עוד כי חוקרי המשטרה אימצו את גרסת העד "כמוצאי שלל רב", למרות שמדובר באדם שלא היה בזירת האירוע "ומסוכן היה לבסס את הראיות בתיק הדגל על דבריו ופעולותיו". עד המדינה עצמו חשוד בבדיית ראיות נגד פליסיאן.

פרשת הרצח בבר-נוער - כותרות אחרונות:
חגי פליסיאן בבית: "המשטרה טעתה. קורה שטועים"
פארסת הבר-נוער: כישלון ידוע מראש? | דעה
בני פליסיאן: "המשטרה בנתה סרט ורצתה שנשחק בו"

הארכת מעצר לעד המדינה בפרשת הבר-נוער, פברואר 2014. יותם רונן
"משטרת ישראל לא יכולה להסתמך על עד בעייתי". העד בדיון בהארכת מעצרו/יותם רונן

בטרם בוטל ההסכם, נערך לפרקליטו של עד המדינה שימוע. במכתב בהול שהעביר עו"ד רגב לפרקליטות בתגובה להזמנה לשימוע, טען ביו היתר כי יש סכנה לחייו של עד המדינה מאחר שהסכים לשמש עד מדינה וכי הדרך שנקטה הפרקליטות של שימוע ללא הודעה מראש פוגעת בזכותו להתגונן. עוד ציין רגב כי ביטול ההסכם עם עד המדינה על סמך המידע שמוגדר כרגע כחומר חקירה נגד העד עצמו וטרם הבשיל לכתב אישום אינו עומד ברף הראיות.

בן זוגו לשעבר של עד המדינה אמר אתמול כי העד "יודע מי הרוצח האמתי, וזה לא חגי פליסיאן". לדבריו, בראיון לתוכנית "נכון להבוקר" עם ניב רסקין בגלי צה"ל, הטעות הגדולה שעשה בזמן הקשר עם עד המדינה הייתה שהיה תמים מדי. "הוא שיקר", אמר בן הזוג לשעבר, "לדעתי הוא שיקר והפיל את זה על חגי. הוא רצה לסגור חשבונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully