וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטבול תקף בת 70 בקריות: "הוא קרע לה את האוזן"

אחיקם משה-דוד, כתבנו בחיפה והעמקים

3.3.2014 / 9:44

על פי החשד, הכלב נשך את האישה בכל חלקי גופה באמצע הרחוב בקריית ביאליק, ופצע אותה באורח קל עד בינוני. בעליו של הכלב ברח מהמקום לאחר האירוע, ובתום מרדף נתפס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצוד אחר בעלי הכלב. הפיטבול שנשך את האישה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרים גוברנסקי, אישה בת 70 מקריית ביאליק, נפצעה אתמול (ראשון) באורח קל עד בינוני לאחר שננשכה בראשה, בצווארה ובגפיה על ידי כלב מסוג פיטבול בדירתה בעיר. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ראשוני, ואחריו פינה אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהיא סובלת מחבלות בכל חלקי גופה. האישה נמצאת הבוקר בהכרה לאחר שבמהלך הלילה נתפרו פצעיה, והיא אינה סובלת מפגיעות פנימיות.

"יצאתי לטייל והייתי בדרך לחברה", סיפרה היום מרים בשיחה עם וואלה! חדשות. "פתאום ראיתי את הכלב מולי, נעמדתי וחשבתי שיעבור. לפתע הוא קפץ עליי, נשך אותי ברגליים ובפנים, וגרם לי ליפול. זה היה מאוד מפחיד".

עוד סיפורים מהארץ:
בשל האובך: שיבושים בתנועת המטוסים, שדות תעופה נסגרו
מכונית התנגשה ברכב משטרתי בצפון, בן 64 נהרג
חשד: רצחה את אמה באמצעות פטיש וניסתה להתאבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כלבים לא אמורים לתקוף בני אדם". מרים גוברנסקי בבית החולים, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלינה גרימבלט, בתה של מרים, סיפרה כי לאמה "כואב מאד. הוא קרע לה את אוזן שמאל והיא בשוק עד עכשיו ממה שקרה. כלבים לא אמורים לתקוף בני אדם". לדבריה, "התקשרו אליי השכנים בערב ומיד הגעתי לבית החולים. אני מקווה שאימא תתאושש במהירות כי עכשיו מלבד הכאבים היא עדיין המומה ממה שקרה".

על פי החשד, הכלב אינו שייך לאישה שנפגעה, אלא לגבר בן 37. ככל הנראה, לאחר שפיטבול תקף את האישה באמצע הרחוב, האיש עלה לדירתו, נעל את הכלב וברח. לאחר האירוע ניהלו במשך שעות רבות חוקרי משטרת תחנת זבולון מצוד אחר האיש, שבסופו הוא אותר. בחקירתו, צפוייים השוטרים לברר האם הכלב הנושך השתתף בקרבות כלבים והאם היה מחוסן מפני מחלות.

לפניות לכתב: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully