וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: תיק החקירה נגד ברלד ייסגר מחוסר ראיות

שלומי גבאי

27.2.2014 / 16:10

גורם המקורב לחקירה נגד הבדרן, החשוד בביצוע מעשים מגונים, העריך כי התיק ייסגר בימים הקרובים. ברלד, שנחקר היום על התלונה השנייה שהוגשה נגדו, אמר: "אני לא עומד בזה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

גורם בכיר במשטרה המקורב לחקירתו של הקומיקאי וכוכב "ארץ נהדרת" ירון ברלד, החשוד בביצוע מעשים מגונים באשה בת 36 ובנערה בת 17, העריך היום (חמישי) כי תיק החקירה ייסגר בימים הקרובים מחוסר ראיות. זאת, לאחר שהמשטרה גבתה עדויות ממכרים משותפים לברלד ולקטינה ומהחקירה עולה כי גרסתו של ברדלד, לפיה לא היה מגע מיני, מתחזקת. גם בעימות שנערך בין השניים אתמול, התקשתה הנערה להוכיח שאכן הותקפה מינית על ידי ברלד. חומר החקירה יועבר ללשכת התביעות המשטרתית שם יוחלט אם לסגור את התיק מחוסר ראיות או מחוסר אשמה.

עוד על החשדות נגד ירון ברלד:
עדות הקטינה: "הבטיח שאופיע בטלוויזיה"
ברלד: "בקרוב אספר את הצד שלי"
הפרסומת בהשתתפות כוכב "ארץ נהדרת" יורדת מהאוויר

ברלד הגיע בצהריים לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה, עקב חשד כי עשה מעשה מגונה באישה בת 36, בעת שירותם הצבאי של השניים. בכניסתו לתחנת המשטרה אמר ברלד לכתבים: "אני מקווה שזה ייגמר היום, אינני יכול יותר. אני לא עומד בזה". הוא נראה תשוש וכמעט פרץ בבכי.

ירון ברלד בתחנת משטרת חדרה, פברואר 2014. שלומי גבאי
ברלד בפתח תחנת המשטרה בחדרה, בצהריים/שלומי גבאי

האישה שתלונתה נחקרת כעת, תושבת מרכז הארץ, הגישה אותה אתמול לפנות בוקר. על פי החשד, הקומיקאי ניסה לכפות את עצמו על המתלוננת בזמן שהשניים שהו יחדיו במגורים בבסיס הצבאי שבו שירתו. המתלוננת התנגדה והתלוננה על המעשים לכאורה כבר אז בפני גורמים צבאיים, אולם רק כעת, לאחר שהבינה כי היא לא היחידה שהותקפה על ידי ברלד, החליטה להגיש תלונה רשמית. "ברלד התנהג אליי באלימות, הוא כפה עצמו עליי אף שהתנגדתי", אמרה לחוקריה.

אופי המעשים שעליהם התלוננה זהים בתיאורם לאלה שתוארו בתלונה הראשונה נגד ברלד, שאותה הגישה נערה בת 17 שטענה כי הבדרן תקף אותה מינית. לטענתה, הוא הבטיח לסייע לה עם קשריו בתעשיית הבידור וציפה לקבל בתמורה יחסי מין. מנגד, לדבריו, היא ניסתה לסחוט ממנו כסף וכשהבינה שלא תקבל את מבוקשה - פוצצה את הפרשה.

אמש התבררו פרטים חדשים בנוגע לתלונה הראשונה. מחקירת המשטרה עלה כי הוא פיתח לכאורה אובססיה כלפי המתלוננת הצעירה ונהג לשלוח לה עשרות מסרונים מדי יום. לפי החשד, אופי ההודעות היה מיני ובוטה ביותר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברלד עם המתלוננת בת ה-17/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול נערך בתחנת המשטרה בחדרה עימות בין ברלד לבת ה-17, שהפך עד מהרה קולני, ובמהלכו הכחיש כי נגע בה. היא מצדה הטיחה בבדרן שנעצר שלשום כי הוא שקרן, וטענה כי נגע בה במקומות אינטימיים. בתום העימות עזבה המתלוננת את תחנת המשטרה, בעוד שחקירתו של ברלד נמשכה במהלכה בכה ללא הפסקה. בהתאם להערכת החוקרים כי יוגשו תלונות נוספות נגד ברלד, אתמול יצרה קשר עם המשטרה צעירה שלישית שדיווחה על תקיפה, לכאורה בעלת אופי דומה.

(עדכון ראשון: 14:45)

ירון ברלד בתחנת משטרת חדרה, פברואר 2014. שלומי גבאי
ברלד, היום/שלומי גבאי
ירון ברלד בתחנת משטרת חדרה, פברואר 2014. שלומי גבאי
ירון ברלד בתחנת משטרת חדרה, פברואר 2014/שלומי גבאי
ירון ברלד בתחנת משטרת חדרה, פברואר 2014. שלומי גבאי
ירון ברלד בתחנת משטרת חדרה, פברואר 2014/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully