וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלד עומת עם המתלוננת: "בוכה בלי הפסקה בחקירה"

שלומי גבאי

26.2.2014 / 18:54

מחקירתו של כוכב "ארץ נהדרת" עלה כי פיתח לכאורה אובססיה כלפי בת ה-17 ושלח לה מסרונים בוטים. הוא הכחיש שנגע בה, והיא הטיחה בו כי הוא שקרן. שתי נשים נוספות התלוננו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

פרטים חדשים על החשדות לפיהם הקומיקאי ירון ברלד תקף מינית נערה בת 17: מחקירת המשטרה של כוכב התכנית "ארץ נהדרת" עולה כי ברלד פיתח לכאורה אובססיה כלפי המתלוננת הצעירה ונהג לשלוח לה עשרות מסרונים מדי יום. לפי החשד, אופי ההודעות היה מיני ובוטה ביותר.

היום (רביעי) נערך בתחנת המשטרה בחדרה עימות בין ברלד למתלוננת שהפך עד מהרה קולני, ובמהלכו הכחיש כי נגע בה. היא מצדה הטיחה בבדרן שנעצר אתמול כי הוא שקרן, וטענה כי הוא נגע בה במקומות אינטימיים. בתום העימות עזבה המתלוננת את תחנת המשטרה. חקירתו של ברלד נמשכה, ובמהלכה בכה ללא הפסקה.

עוד על החשדות נגד ברלד:
עדות הקטינה: "ברלד הבטיח שאופיע בטלוויזיה"
תלונה נוספת נגד הבדרן: בת 35 טוענת שהטריד גם אותה
"בקרוב אספר את הצד שלי"
קולגה: "זה סיפור מטומטם על כלום"

ירון ברלד מגיע לתחנת משטרת חדרה, פברואר 2014. שלומי גבאי
ברלד מגיע לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה, היום/שלומי גבאי

לפנות בוקר הגישה אישה נוספת תלונה נגד ברלד – תושבת מרכז הארץ, בת 35 לחייה. היא טענה כי ברלד עשה בה מעשים מגונים. אופי המעשים שעליהם התלוננה זהים בתיאורם לאלה שתוארו בתלונה שהגישה הנערה בת ה-17. ככל הנראה, מדובר בעבירה שנעשתה לכאורה לפני כ-17 שנה, בזמן שירותו הצבאי של ברלד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברלד עם הנערה בת ה-17 שהגישה את התלונה הראשונה נגדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, הקומיקאי ניסה לכפות את עצמו על המתלוננת בזמן שהשניים שהו יחדיו במגורים בבסיס הצבאי שבו שירתו. המתלוננת התנגדה והתלוננה על המעשים לכאורה כבר אז בפני גורמים צבאיים, אולם רק כעת, לאחר שהבינה כי היא לא היחידה שהותקפה על ידי ברלד, החליטה להגיש תלונה רשמית. "ברלד התנהג אליי באלימות, הוא כפה עצמו עליי למרות שהתנגדתי", אמרה המתלוננת בת ה-35 לחוקרים. בהתאם להערכת החוקרים כי יוגשו תלונות נוספות נגד ברלד, היום יצרה קשר עם המשטרה צעירה שלישית שדיווחה על תקיפה לכאורה בעלת אופי דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully