וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייל" של דומרני חשוד באונס ובסחיטה באיומים

24.2.2014 / 7:48

החשוד, תושב קריית גת, נעצר אמש בתום חקירה של יחידת להב 433. שני בני אדם נוספים – תושב אילת ותושב ראשון לציון נעצרו בחשד לעבירות הסחיטה ולמעורבות בפרשה

כתב אישום לשלום דומרני בבית המשפט המחוזי באר שבע. נובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
ידע על מעשי ה"חייל" שלו? דומרני/דייב בוימוביץ'

אונס וסחיטה באיומים: גבר מקריית גת המזוהה עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני נעצר אמש בחשד שביצע עבירות מין, בהן אונס. כמו כן הוא ושני חשודים נוספים, תושב אילת שנעצר אמש ותושב ראשון לציון שנעצר הבוקר (שני), חשודים בעבירות של סחיטה באיומים ושיבוש חקירה.

מממצאי חקירת יחידת להב 433 של המשטרה עולה כי החשודים סחטו באיומים כמה קורבנות בשל חוב כספי של אחד מהם. שני החשודים שנעצרו אמש יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. החשוד הנוסף במעורבות בפרשה שנעצר הבוקר יובא להארכת מעצרו בצהריים.

מוטי בניטה עורך דינו של דומרני אמר בתגובה לחשדות המיוחסים ל"חייל" המזוהה עמו, כי דומרני "לא מכיר את החשוד, מעולם לא נפגש איתו ומעולם לא היה איתו בשום קשר".

לפני כשבוע הותר לפרסום כי המשטרה סיכלה ניסיון התנקשות בעבריין המשתייך לארגון הפשיעה של דומרני. זאת, לאחר שהמשטרה פשטה על ביתו של ראש ארגון פשיעה ומצאה בו ציוד מעקב מתוחכם, שנועד לעקוב אחרי היעד לחיסול.

עוד על ארגוני הפשיעה:
נאמני אברג'יל: העבירו אותו כלא או שנמרוד
בכמה מוכרים עבריינים רובים ורימונים שנגנבו מצה"ל?
חשד: נעצרו בדרכם לנקום את דמו של תושב יפו שחוסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully