וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת המשטרה בתיק הבר-נוער: כישלון רודף כישלון

הסדקים בגרסתו של עד המדינה אינם המבוכה הראשונה בפרשה: מפארסת איסור הפרסום, דרך המידע על המודיע המשטרתי ועד להימלטות מדירת המסתור – קשה שלא לחשוש ליציבותו של התיק

מערכת וואלה!

תיק הבר-נוער על סף קריסה: מידע חדש חושף סדקים בעדותו של עד המדינה בפרשה שנעצר הבוקר (רביעי). העד נחקר בשעות אלה ומאומת עם המידע. אם יתבררו הסדקים כנכונים, הפרקליטות עלולה לחזור בה מכתב האישום נגד חגי פליסיאן, הנאשם המרכזי ברצח ליז טרובישי וניר כץ באוגוסט 2009.

עוד בוואלה! חדשות:
עובדי הדסה חזרו לעבוד: "יוצאים מהמשבר מחוזקים"
פרס מבהיר: "מתנגד להארכת כהונתי, אפרוש ביולי"
הלאומנים בקייב שופכים דם על חשבון המהפכה האמיתית

חגי פליסיאן בהצהרת תובע בבית משפט השלום ת"א. יולי 2013. דרור עינב
חגי פליסיאן בבית המשפט, יולי 2013/דרור עינב

למשטרה נדרשו שלוש שנים וחצי לפענח את הפרשה, אחרי כמה חקירות ומעצרי שווא. לטענת עד המדינה, סמוך לרצח הוא הפנה את המשטרה לשאול גנון כאיש רלוונטי לפיצוח הרצח. כזכור, גנון היה מנהל הבר-נוער, והתברר אחר כך כי יש לו מעורבות לפרשה, אך בתחילת הדרך המשטרה לא שמה עליו את ידה.

זמן קצר לאחר שנודע על הפענוח אירעה פארסה מהדהדת, כשהמשטרה אישרה לכלי התקשורת לחשוף את פרטי החקירה בשעה שבית המשפט דווקא דחה את צו איסור הפרסום. אחרי שפרטי הרצח והחשודים היו חצי שעה "באוויר", כלי התקשורת התבקשו להסיר את הדיווחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תחת לאף השוטרים: עד המדינה בפרשת הבר-נוער ברח. צילום מסך
דרש כסף ואיין להפר את ההסכם. עד המדינה בפרשת הבר-נוער/צילום מסך

עשרה ימים אחר כך קרתה מבוכה נוספת: עד המדינה, שסביב עדותו נבנה התיק כולו, נמלט מדירת המסתור שבה שהה תחת אבטחת המשטרה. זאת לאחר שצוות של ערוץ 10 גילה את מקום המסתור הקודם. כעבור יומיים הוא נלכד.

אם לא די בכך, לפני כחודשיים חשפה התכנית "עובדה" כי עד המדינה טען בעבר בפני המשטרה כי יש בידיו מידע על רצח של מודיע משטרתי, והמידע נדחה על ידי המשטרה בטענה כי העד אינו אמין. הסיפור הטיל צל כבד על האמינות של העד גם בפרשת הבר-נוער. הדבר מצטרף לדרישות כספיות של העד ולאיומים שלו להפר את הסכם העדות. בהתחשב בכל אלה, קשה להתפלא לנוכח החשש ליציבות התיק.

יוסי אלי השתתף בהכנת הידיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully