וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן הפיצוץ בתל אביב שרד ניסיון חיסול בעבר

9.2.2014 / 0:30

בשל המצב הקשה של הגופה ארך הניסיון לזהות את הגבר שנרצח בפיצוץ בתל אביב שעה ארוכה. הנחת העבודה במשטרה היא כי מדובר באדם בעל עבר פלילי, שמצא בעבר מטענים ברכבו

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

למשטרה אין עדיין קצה חוט בחקירת החיסול הפלילי של העבריין אשר נרצח אמש (שבת) בפיצוץ כלי רכב בצומת הרחובות ששת הימים ותקוע בשכונת כפר שלם בתל אביב. בשל המצב הקשה של הגופה, וכלי הרכב שנשרף, ארך הניסיון לזהות את הנרצח שעה ארוכה. למרות שעדיין אין זיהוי ודאי, הנחת העבודה במשטרה היא כי מדובר באדם בעל עבר פלילי, בשנות ה-30 לחייו, שאין זאת הפעם הראשונה בה מנסים להתנקש בחייו. ככל הנראה, הוא ביקר את בני משפחתו המתגוררים סמוך למקום הפיצוץ.

חיסול בתל אביב: גבר נהרג בפיצוץ בכלי רכב

חשד לחיסול: גבר נהרג בפיצוץ עז ברכב. קובי אליהו
בעבר ניסו להתנקש בחייו. זירת הפיצוץ בתל אביב, אמש/קובי אליהו

סמוך לשעה 20:00 בערב החריד פיצוץ עז את הבניינים הסמוכים למקום האירוע, ככל הנראה תוצאה של מטען שהוצמד מבעוד מועד לרכב. כוחות גדולים של כיבוי ומד"א הגיעו למקום. עדי ראייה סיפרו שהקורבן ניסה לצאת מהמכונית הבוערת, אך מי שהתגודד סביבו לא יכול היה לסייע לו בשל עוצמת הלהבות. "שמעתי פיצוץ שהרעיד לי את הבית ומיד יצאתי החוצה לכיכר. ראיתי כלי רכב שעולה באש ובתוכו אדם. בעזרת כונן מד"א נוסף, ניסינו לחלץ אותו מהרכב. האש שהלכה וגברה אילצה אותנו להתרחק, ולאחר שכובתה קבענו את מותו", סיפר אילן מועלם, פרמדיק מגן דוד אדום המתגורר סמוך למקום האירוע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פיצוץ בכלי רכב בתל אביב, פברואר 2014. דרור עינב
לא יכלו לסייע לו בשל עוצמת הלהבות. תל אביב, אמש/דרור עינב

לבסוף, נאלצו פרמדיקים של מד"א לקבוע את מותו, במה שנראה כעוד אחד משורה של פיגועים פליליים שמתרחשים לאחרונה ברחובות הארץ. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד. אנשי היחידה הגיעו לשטח והחלו לאסוף ראיות, בעוד מומחי החבלה מנסים לפענח את מקור המטען.

גורם בימ"ר תל אביב ציין אתמול כי למרות שמדובר באדם המוכר למשטרה, לא ידוע אם הוא היה משויך לארגון פשיעה מסוים, או פעל באופן עצמאי. כמו כן, לא היה ידוע על סכסוכים שיש לו עם גורמים העשויים לרצות לחסלו. עם זאת, לפני כמה שנים הוא מצא מטען מתחת לרכבו שלא התפוצץ.

ניסיון החיסול הזה לא פוענח, אולם במשטרה עלה החשד כי ארגון פשיעה גדול מאזור המרכז עומד מאחוריו. הגורם הוסיף כי מוקדם מדי לשער מי ומה עומד מאחורי הפיצוץ וכי עדיין אין זיהוי מלא של הנרצח, אולם ברור שמדובר בעוד פיגוע פלילי, שבנס לא נפגעו בו חפים מפשע.

(עדכון ראשון: 22:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully