וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בתל אביב: גבר נהרג בפיצוץ בכלי רכב

הפיצוץ אירע בשדרות ששת הימים פינת רחוב תקוע בעיר. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הגבר. נסיבות האירוע אינן ברורות. ההרוג מוכר למשטרה

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

(צילום: קובי אליהו)

גבר נהרג הערב (שבת) בפיצוץ בכלי רכב ברחוב ששת הימים פינת תקוע בתל אביב. כלי הרכב עלה באש וכוחות גדולים של משטרה וכיבוי במקום. צוותי מד"א הגיעו למקום ונאלצו לקבוע את מותו של האיש. נסיבות הפיצוץ אינן ברורות. כוחות ימ"ר תל אביב חוקרים את האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי הרכב שייך לאישה תושבת נהריה. ההרוג מוכר למשטרה והשתייך בעבר לארגון הפשיעה של משפחת מוסלי.

הרכב התפוצץ בשעה שהיה בנסיעה אטית. פרמדיק מגן דוד אדום, אילן מועלם, המתגורר בסמוך שמע את הפיצוץ ומיהר לזירה, ויחד עם אנשי מד"א נוספים ניסו לחלץ את ההרוג מהרכב הבוער, ללא הצלחה. "שמעתי פיצוץ שהרעיד לי את הבית ומיד יצאתי החוצה לכיכר . ראיתי רכב שעולה באש ובתוכו אדם. בעזרת כונן מד"א נוסף, ניסינו לחלץ אותו מהרכב. האש שהלכה וגברה אילצה אותנו להתרחק ולאחר שכובתה קבענו את מותו".

פיצוץ בכלי רכב בתל אביב, פברואר 2014. דרור עינב
פיצוץ בכלי רכב בתל אביב, פברואר 2014/דרור עינב

אחד השכנים סיפר: "בסביבות השעה 20:00 שמענו פיצוץ חזק. רצתי למטה, וראיתי מכונית עולה האש עם להבות של שתי קומות. האש הייתה חזקה. לא יכולתי לראות אם יש מישהו ברכב. תוך דקות אנשי כיבוי החלו לכבות את האש, וזו התוצאה. לא יאומן שזה קרה מתחת לבית שלי. אני חושב מה היה יכול לקרות אם הילדים שלי היו משחקים שם באותה שעה".

ביום שני נהרגו שני בני אדם בפיצוץ מטען שאירע לפנות בוקר במכונית שבה נסעו ברחוב המגינים בפתח תקווה. כלי הרכב נשרף כליל. בתום נתיחה של הגופות במכון לרפואה משפטית באבו כביר, התבררה זהות השניים - המוכרים למשטרה מתחום עבירות הסמים. מחקירה ראשונית עלה כי לאחר הפיצוץ, המשיכה המכונית בתנועה עוד כ-50 מטרים, ורק אז נעצרה בצומת הרחובות המגינים ואבו רביע. פיצוץ נוסף אירע במכונית, אולם לא ברור אם זה היה מטען נוסף או חלק בכלי הרכב שהתפוצץ. שלושה בני אדם שהיו במקום נפצעו באורח קל מאוד, וקיבלו טיפול רפואי מצוותי מגן דוד אדום.

אירועים פליליים נוספים:
מטען התפוצץ בדרום: יריב של דומרני ניצל מחיסול
15 שנה לאחר שהאב חוסל, הבן נורה למוות באשקלון
"הוצאנו עליך חוזה": סכסוך נגמר בשריפת רכב. תיעוד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצוץ הרכב בתל אביב, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שלושה ימים התפוצץ מטען חבלה התפוצץ בסמוך למושב חלץ שבחבל לכיש. איש לא נפגע, אך נזק נגרם למכונית שעברה בצומת הכניסה למושב. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי מדובר בניסיון חיסול שכוון נגד העבריין בני שלמה, שמסוכסך עם ראש ארגון הפשע שלום דומרני. שלמה, שניצל בעבר מניסיון התנקשות בצומת גבעתי, ודומרני היו שותפים בעבר אך כיום קיימת ביניהם יריבות על רקע עליית כוחו של שלמה באזור הדרום. במשטרה בודקים כיווני חקירה נוספים סביב הסכסוך בין השניים.

לפני שבוע נורה למוות העבריין יוסי בוחבוט מתחת לבית אמו באשקלון. אלמונים ירו בו כמה יריות בפלג גופו העליון, ונמלטו מהמקום. במשטרה חושדים כי בוחבוט הבן נרצח על ידי עבריין מאזור הצפון, כנקמה על כך שהתרועע עם חברתו. בוחבוט נורה למוות כמעט 15 שנים לאחר שאביו, פנחס בוחבוט, נרצח בגיל 39 בלבד, בעת שהתאושש בבית החולים שיבא בתל השומר מניסיון התנקשות בחייו. לאחר חיסולו של אביו, דומרני לקח את בוחבוט תחת חסותו ואף "טיפח" אותו.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

אדם נהרג בפיצוץ רכב ברחוב ששת הימים בתל אביב, 8 בפברואר 2014. דרור עינב
כוחות הכיבוי וההצלה בזירת האירוע, הערב/דרור עינב
פיצוץ בכלי רכב בתל אביב, פברואר 2014. דרור עינב
פיצוץ בכלי רכב בתל אביב, פברואר 2014/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • פיצוץ רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully