וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוסר ראיות: לא יוגש כתב אישום נגד אייל גולן

הפרקליטות הודיעה לזמר המפורסם כי החליטה לסגור את התיק נגדו בפרשת "משחקי חברה", במסגרתה נחשד בבעילה אסורה של קטינות ובהדחתן לסמים. גולן: "מודה למשפחתי ולקהל"

צילום: דניאל בוק, ניב אהרונסון, טל אנגלנדר, אבי כהן; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה בצהריים (רביעי) לעורכי דינו של הזמר אייל גולן כי לאחר בחינת התיק נגדו בפרשת "משחקי חברה", הוחלט על גניזתו בעילה של חוסר ראיות מספיקות.

עוד בפרשת "משחקי חברה":
אייל גולן במכתב פתוח: "מתנצל בפני המעריצים"
אייל גולן מאיים לתבוע את סגן שר החינוך ש"הסית"
תמלולי חקירת גולן נחשפים: "אולי נגעתי לה בחזה"
אתה מלך, קח הפסקה - ותחזור בגדול. דעה

במסגרת הפרשה, שנחשפה בחודש נובמבר האחרון, נחקר גולן בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של נערות ובהדחתן לשימוש בסמים. בעקבות הודעת הפרקליטות, אמר גולן: "ברצוני להודות לאמי, לילדיי ולקהל שאתי על התמיכה לאורך כל הדרך. את שהיה על לבי אמרתי וכתבתי אתמול". תיק החקירה אביו של גולן, דני ביטון - החשוד בבעילת קטינות, בהדחתן לשימוש בסמים, בסרסרות ובשיבוש הליכי חקירה - עדיין בעינו.

"כל חיי כיבדתי נשים"

סנגוריו של אייל גולן, עו"ד מיטל דנינו ועו"ד רונן רוזנבלום, מסרו היום בתגובה: "אנחנו שמחים ומברכים על החלטת הפרקליטות".

אתמול פרסם גולן מכתב שבו מסר לראשונה את גרסתו בפרשה לציבור. "בשלושת החודשים האחרונים אני עובר ימים קשים מאוד", כתב גולן. "אני מודע לכך שהציבור בישראל כועס ומבולבל לחלוטין ממה שקרה וצר לי על כך. הימים הם ימים קשים עבור ילדי, אימי ואני עצמי. נקלעתי לסיטואציה מאוד מאוד קשה ולא נעימה. מצד אחד מתלוננות, שהעידו נגדי במשטרה ולאחר מכן, הובהר כי העידו עדות שקר. לצערי הרב, בשל העדויות, שהודלפו לציבור נוצר מצב אבסורדי ומבלבל כאילו אני עשיתי מעשים שלא יעשו. ברצוני להבהיר, כי מעולם לא עשיתי מעשה שלא יכבד אישה או גבר במדינת ישראל".

הארכת מעצר לדני ביטון אביו של אייל גולן בבית משפט השלום תל אביב. נובמבר 2013. דרור עינב
החשדות נגדו עומדים בעינם. דני ביטון, אביו של גולן, בדיון בהארכת מעצרו, נובמבר 2013/דרור עינב

"לצערי הרב, במהלך השנים היו מסביבי מספר אנשים, אשר נדהמתי לגלות שהשתמשו בשמי לשווא לדברים שלכאורה נראים פסולים מיסודם, וזה נוגד את האני מאמין שלי", המשיך הזמר. "כל חיי כיבדתי נשים וגברים בכל דרך. לצערי הרב, אני מבין היום, שכמה אנשים שהיו מסביבי לא הלכו בדרך שלי. כשאתה נמצא בפסגה, אתה לא מסתכל ימינה ושמאלה ואתה מתמקד בעשיה, באהבת הקהל ואולי לפעמים מסתנוור, אבל נוצר מצב שאנשי האמון שלך עושים דברים שלא יעשו ואני מצר על כך מליבי. כמובן שאת האנשים הללו פיטרתי באופן מידי מחברת ליאם הפקות".

לפני כחודש וחצי פורסם כי המשטרה חוקרת את ארבע הנערות הראשונות שהתלוננו נגד גולן בחשד לעדות שקר. בערוץ 2 פורסם כי בדיקה שערכה המשטרה העלתה שכל אחת מהבנות שיקרה שקרים מהותיים. כך למשל, על פי הדיווח, אחת הבנות טענה שהיא הרתה מגולן, שגם מימן לה הליך הפלה - דבר שלא קרה.

בבדיקה התברר כי גם שלוש חברותיה של הנערה שיקרו לכאורה בשורה ארוכה של נושאים. פרקליטה של אחת הנערות, עורך הדין משה מרוז הכחיש את הטענות מכל וכל ואמר אז כי המשטרה "טיפסה על עץ גבוה מדי" וכעת "היא רוצה לרדת ממנו באמצעות הכפשת המתלוננות".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully