וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 2 נערים רצחו את אחיהם, המשפחה ניסתה לטייח

רמי שני

3.2.2014 / 9:35

המשפחה מהפזורה הבדואית בנגב מסרה לחוקרים כמה גרסאות באשר לפציעתו הקשה של הנער בן ה-16, שהובילה למותו. שני האחים, בני 15 ו-16, נעצרו בחשד שרצחו את אחיהם במהלך ויכוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנער הובא לבית החולים, שם נאלצו לקבוע את מותו. בית החולים סורוקה בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה עצרה הלילה (שני) שני אחים בני 15 ו-16 מהפזורה הבדואית בנגב בחשד שרצחו את אחיהם. האח, בן 16, הגיע אתמול לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא פצוע באופן קשה מאוד בצווארו, בכלי רכב שהביא אותו מאזור היישוב שגב שלום, שם מתגוררת המשפחה. הנער שנרצח נולד מנישואי אביו לאמו של האח הצעיר יותר. האב מת לפני כמה שנים. על פי ההערכה, הוא נפצע מדקירת סכין. אנשי בית החולים נאלצו לקבוע את מותו ומסרו על כך הודעה למשטרה שפתחה בחקירה.

לחוקרים שהגיעו לבית החולים נמסר תחילה מפי בני המשפחה כי הוא נפגע מדיסק חיתוך. אולם, צורת הפציעה בצוואר שללה את האפשרות הזאת. בעקבות הממצאים, הוקפצו חוקרים ואנשי מודיעין לאזור המגורים של המשפחה. החוקרים שמעו מפי בני משפחה, בהם דודים ובני דודים שעוכבו לחקירה, גרסה אחרת, לפיה הנער רכב על אופניו בעודו מחזיק סכין בידו, ולאחר שנפל מהאופניים, הוא נפצע בצוואר והובהל לבית החולים שם מת מפצעיו.

הסיפורים החמים בחדשות:
שני הרוגים בפיצוץ במכונית בפתח תקווה
אבו מאזן: "צה"ל יוכל להישאר 5 שנים, נאט"ו יסייר"
תקיפת הילד בגן: "למה הסייעת השנייה לא התערבה?"

עם זאת, זירת האירוע שהתגלתה לחוקרים נראתה שונה לחלוטין. במקום אמנם נמצאו האופניים שבני המשפחה ניסו לקשור לאירוע, אולם לדברי גורמים המעורבים בחקירה, הממצאים הצביעו על אירוע אחר. החוקרים המשיכו לתשאל בני משפחה ולאסוף עדויות, עד שהגיעו לשני האחים של הנער שנרצח והחלו לחקור אותם. השניים נעצרו ובמהלך החקירה קשרו את עצמם לאירוע שהתפתח בינם לבין אחיהם. ככל הידוע, התחולל ביניהם ויכוח שגלש לעימות אלים, במהלכו הם התנפלו עליו ודקרו אותו. הסיבה לכך טרם הובהרה באופן סופי. שני הנערים יובאו במהלך היום לבית משפט השלום בבאר שבע לדיון בהארכת מעצרם וחקירת הפרשה נמשכת. במשטרה בוחנים גם אפשרות של הגשת תביעות כלפי בני משפחה שניסו להוליך שולל את החוקרים ומסרו עדויות כוזבות, מתואמות ומנוגדות לתיאור האירוע, בניסיון להסתיר את האמת ולמנוע גילוי של מעורבות האחים במעשה.

עו"ד יוסי זילברברג, המייצג את הנערים החשודים ברצח אחיהם, אמר כי האירוע הוא בגדר "אסון למשפחה. "זה מצמרר מאוד, והם לא התכוונו בכלל לפגוע בו. היחסים בין האחים היו מצויינים, ולמרות זאת התרחש האירוע המצער".
בצהריים הובאו הנערים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע. בשל גילם של הנערים הדיון נערך בדלתיים סגורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully