וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שנה לאחר שהאב חוסל, הבן נורה למוות באשקלון

2.2.2014 / 0:29

יוסי בוחבוט, שהיה "בן טיפוחיו" של שלום דומרני, נורה על ידי מתנקש מתחת לבית אמו באשקלון. לפני 15 שנה עבריינים שהתחזו לשוטרים רצחו את אביו בחדרו בבית החולים שיבא

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

כמעט 15 שנים לאחר שאביו נרצח על ידי עבריינים בפעולת חיסול שנדמה כאילו נלקחה מסרט הוליוודי, נורה למוות אמש(שבת) העבריין יוסי בוחבוט מתחת לבית אמו באשקלון. אלמונים ירו בו כמה יריות בפלג גופו העליון, ונמלטו מהמקום. במשטרה חושדים כי בוחבוט הבן נרצח על ידי עבריין מאזור הצפון, כנקמה על כך שהתרועע עם חברתו. "אנו חוקרים את נסיבות המקרה", הסביר בזירת הרצח קצין משטרה.

עוד בוואלה! חדשות:
חמאס הורה לכוח שמונע שיגורי רקטות לנטוש העמדות
האסונות של משפחת לפיד
צפו: תיעוד מרהיב לקפיצה ההיסטורית מהחלל

בוחבוט, בן 30, השתייך לארגון הפשיעה של העבריין יניב זגורי מהדרום. בעבר שמו נקשר להשלכת רימון הרסס על ביתו של העיתונאי ארצי חלפון, בשליחותו של זגורי. לאחר חיסולו של אביו, העבריין שלום דומרני לקח את בוחבוט תחת חסותו ואף "טיפח" אותו.

יוסי בוחבוט, שנורה למוות באשקלון, פברואר 2014. אשקלון news,
יוסי בוחבוט/אשקלון news

בוחבוט הוא בנו של העבריין פנחס בוחבוט, שנרצח ב-1999 בגיל 39 בלבד, בעת שהתאושש בבית החולים שיבא בתל השומר מניסיון התנקשות בחייו. באחד הבקרים של חודש ספטמבר באותה שנה, הגיעו למרכז הרפואי שני גברים במדי משטרה, והציגו את עצמם כקציני משטרה שבאו לחקור את בוחבוט האב. הם ירו כדור אחד בראשו של העבריין, ונמלטו. בוחבוט שהה בבית החולים כיוון ששבועיים קודם לכן מתנקש חסם את דרכו בעת שנסע במכוניתו עם בנו הפעוט באשקלון, ירה לעברו ופצע אותו. הבן נפגע באורח קל משריטת קליע בעת ניסיון ההתנקשות במכונית. מחקירת המשטרה עלה כי המחסלים בבית החולים נשלחו על ידי האחים פריניאן כדי "לסגור חשבון" עם בוחבוט האב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

תיבת פנדורה

כשש שנים לאחר ההתנקשות, בית המשפט התיר לפרסם פרטים על מותו של צחי בן-אור, ששירת בעברו כשוטר במחוז ירושלים, והיה זה שהתנקש מטעם האחים פרינאן בבוחבוט האב. בן-אור, שנרצח במקסיקו, היה מעורב בשוד מזוין של תושבת היישוב עומר הסמוך לבאר שבע, חודשים ספורים לאחר שעזב את המשטרה בשנת 2000. השוטר לשעבר שחצה את הקווים נעצר יחד עם שותפו למעשה השוד, ובחקירת המשטרה התברר כי קיים קשר בין מקרה השוד לבין חיסולו של בוחבוט בבית החולים. השוטרים קשרו את בן-אור לחיסול של בוחבוט כיוון שבדומה להתנקשות בבית החולים, גם במקרה השוד אחד התוקפים לבש מדי שוטר. מקרה הרצח של בוחבוט האב הוביל לפתיחת תיבת פנדורה שש שנים מאוחר יותר, לאחר שנודע כי קצינים בכירים במשטרה קיימו לכאורה קשרים עם האחים פריניאן - מה שהוביל בסופו של דבר להדחתו של מפכ"ל המשטרה דאז, משה קראדי, ולהקמת ועדת זיילר.

(עדכון ראשון: 23:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully