וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח אשתו בב"ש: "נמאס לי ממנה"

רמי שני

1.2.2014 / 22:40

בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו של מיכאל וטניק בן ה-66 ב-12 ימים. על פי החשד, הוא רצח את אשתו במכות פטיש בעת שישנה במיטתם, כשהיה תחת השפעת אלכוהול

צילום: ערוץ 9, עריכה: יותם בן-דוד

בית משפט השלום בבאר שבע האריך הערב (שבת) ב-12 ימים את מעצרו של מיכאל וטניק, תושב העיר בן 66, החשוד ברצח בת זוגו אמש. על פי החשד, וטניק תקף את אשתו במכות פטיש בעת שהיה תחת השפעת אלכוהול. בחקירתו טען שעשה זאת כי "נמאס לי ממנה", ולכן רצח אותה בזמן שישנה במיטתם.

ביתו של הנער שנרצח בפתח תקווה, ינואר 2014. יותם רונן
וטניק סיפר כי תקף את אשתו בעת שישנה/יותם רונן

עוד בוואלה! חדשות:
בנקים גדולים באירופה: "נחרים בנקים בישראל בגלל ההתנחלויות"
קרי מאיים: "כישלון המו"מ יוביל להשלכות חמורות"
לקחה את בתה לניו יורק לקראת הסופרבול וסרסרה בה

"זה היה מראה מזעזע וקשה ביותר", אמר ניצב-משנה משה איבגי, מפקד משטרת באר שהגיע אמש לדירת הזוג יחד עם כוחות רבים של משטרה, לאחר שבנם דיווח על המקרה. האישה שכבה על המיטה, וכמה מבני משפחתה היו בבית לאחר שהבעל סיפר להם על שאירע. "בימ"ר נגב ממשיכים לחקור את האירוע".

עורך הדין אסף דוק, המייצג את וטניק, מסר בתגובה: "אנו ממתינים לתוצאות הבדיקה הפסיכיאטרית המעמיקה שהורה עליה בית המשפט הנכבד, על מנת שמצבו הנפשי של מרשנו ייבחן עד תום. כמו כן, אין להתעלם מן העובדה כי מרשנו הכחיש בפנינו את המיוחס לו וכן, כפי שנאמר על ידי נציג המשטרה בדיון, טרם התבררה סיבת המוות של המנוחה. משכך על המשטרה להוסיף ולחקור את האירוע על מנת ולמצוא ראיות חד-משמעיות שיובילו לחשיפת האמת ולא לבחור בדרך הקלה של בחינת מעורבותו של החשוד על פי תורת ההסתברות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"מקרה מזעזע"

אתמול טלפן בנם של בני הזוג למשטרה והודיע כי אביו רצח את אמו. כוחות רבים של משטרה שהגיעו לדירה מצאו בה את וטניק, כשבגדיו מגואלים בדם, וכן את בנם של השניים ואת אחותו של וטניק. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום מצא את האישה כשראשה מרוטש לחלוטין, ועל פלג גופה העליון סימני אלימות קשים. הבעל נעצר לחקירה, וכוחות רבים של משטרה עסקו באיסוף ממצאים כדי להבין את האופן שבו על פי החשד הוא פגע באישה ואת המניעים למעשה.

פראמדיק מד"א ערן שוורץ סיפר: "מצאנו אישה כשהיא מחוסרת הכרה וללא נשימה או דופק. בפלג גוף עליון ובראש נראו סימני אלימות קשים מאוד, זה מקרה מזעזע". השכנים העידו כי לא הכירו את בני הזוג ולא שמעו קולות הבוקעים מהדירה אמש. בני המשפחה אישרו לחוקרי הרצח כי זה שנתיים וחצי לא נרשמו עבירות של אלימות בין בני הזוג. ב-2011 הורשע הבעל באיומים ובתקיפת האישה ונגזרו עליו שישה חודשי מאסר על תנאי.

(עדכון ראשון: 17:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully