וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 שנים: העבריין יצחק אברג'יל נחת בישראל

30.1.2014 / 11:42

אחד מבכירי עולם הפשע הגיע מארה"ב לישראל לרצות את יתרת עונשו בגין רצח והלבנת הון. אברג'יל, שהסתכסך עם שורת גורמים פליליים בהם שלום דומרני, ישהה בתא מבודד מחשש לחייו

צילום: יחידת הפקות שב"ס, דניאל בוק; עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

העבריין יצחק אברג'יל, מי שנחשב במשך שנים לאחד מבכירי עולם הפשע בישראל, נחת הבוקר (חמישי) בנתב"ג. הוא הגיע לישראל מלווה ביחידה מיוחדת של יחידת נחשון משירות בתי הסוהר, לאחר שריצה מאסר של כשלוש שנים בארצות הברית. עם הגעתו הוא הועבר לרכב מאובטח וייצא לכלא איילון להמשך ריצוי עונשו. לפי ההערכות, יועבר אברג'יל לתא נפרד, שכן הוא נחשב לאסיר תחת איום על חייו.

עוד בוואלה! חדשות:
בכפוף להסכם עם פינטו: תיפתח חקירה נגד ארביב
הוארך מעצר אחד החשודים במעורבות בדקירה באשדוד
4.5 שנות מאסר לחרדי שביקש לרגל למען איראן

יצחק אברג'יל נוחת בנתב"ג, ינואר 2014. יחידת הפקות שב"ס,
אברג'יל יורד מהמטוס בישראל, הבוקר/יחידת הפקות שב"ס

כפי שפורסם בוואלה! חדשות, בית המשפט בארצות הברית אישרר לפני כחודש את בקשתו של אברג'יל לחזור ארצה ולרצות כאן את יתרת עונשו, המסתכמת בשלוש שנים. חזרתו של מי שהיה היעד מספר אחת של משטרת ישראל היא ציון דרך משמעותי עבור עולם הפשע המקומי, ונראה כי למהלך יהיו השלכות במאבקי הכוחות בין גורמים עברייניים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יצחק אברג'יל נוחת בנתב"ג, ינואר 2014. יחידת הפקות שב"ס,
ציון דרך עבור עולם הפשע בישראל. אברג'יל לאחר הנחיתה/יחידת הפקות שב"ס

אברג'יל נעצר באוגוסט 2008 והוחזק בכלא הישראלי עד ינואר 2011, בגין עבירות שביצע בחו"ל. באותם ימים הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס על שורת עבירות, בהן רצח סוחר הסמים הישראלי סמי אטיאס, סחר בסמים, ניהול ארגון פשיעה וכן עבירות נוספות של הלבנת הון ועבירות מס.

לאחר משא ומתן שניהלו סנגוריו עם התביעה האמריקנית, נמחקו חלק מהאישומים נגדו ונגזרו עליו עשר שנות מאסר, הכוללות גם את תקופת מעצרו בישראל במהלך הליך ההסגרה. עם זאת, הרשויות בארצות הברית חתמו עמו על הסדר טיעון, שבמסגרתו עונשו יופחת לשמונה שנים וחצי בתנאי שירצה את מאסרו בישראל. בסך הכל אברג'יל כלוא כבר כמעט שש שנים, ומכאן שבקרוב תקבע לו המדינה דיון בוועדת השליש.

יצחק אברג'יל. AP
המדינה תקבע לו בקרוב דיון בוועדת השליש. איציק אברג'יל/AP

בשירותי בתי הסוהר בוחנים בימים אלה, על בסיס מידע מודעיני, היכן למקם את האסיר המסוכן שצבר יריבים מרים. לאורך השנים הסתכסך אברג'יל בין היתר עם האחים יוסי ואלי מוסלי. אנשיו של אברג'יל, יעקב (עקא) שמעון ומוטי חסין, ניהלו עמו בשנים האחרונות מלחמות עקובות מדם במשולש בת-ים-חולון-ראשון לציון - וכן עם העבריין הדרומי שלום דומרני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully