וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמלולי חקירת גולן נחשפים: "אולי נגעתי לה בחזה"

מתמלולי חקירתו של הזמר עולה כי החל במעשים מיניים עם הקטינה, אך עצר כשהרגיש שמשהו לא בסדר. "שאלתי אותה שוב לגילה. היא אמרה לי שהיא שיקרה והיא בת 17.5, 18"

"היא הציגה את עצמה כבת 21": תמלולים מחקירתו של אייל גולן בפרשת בעילת הקטינות חושפים את הטענות הקשות שהטיחו בו החוקרים ואת הכחשותיו הנמרצות. "במהלך השנה האחרונה הגיע אליי אבי עם שתי בחורות. אחת מהן הציגה את עצמה כבת 21 והתחילו ביני לבינה עניינים מיניים", אמר גולן בחקירה, כך עלה אמש (חמישי) מתמלול החקירה שפורסם. לדבריו, הרגיש כי משהו לא בסדר. "עצרתי ושאלתי אותה שוב לגילה. היא אמרה לי שהיא שיקרה והיא בת 17.5, 18. התלבשתי, שמעתי מוזיקה מהבית של השכן שלי, הבנתי שכנראה יש אצלו ערב קריוקי והבנתי שאני יכול לצאת מהמצב בלי לפגוע בבחורה, אז פשוט לקחתי אותה ואת אבא שלי, כאילו שהולכים לשבת אצל השכן. ישבתי לידה, החלפתי איתה כמה מילים, ייתכן אפילו שנגעתי לה בחזה. לא קרה בינינו כלום", אמר לחוקרים.

עוד על פרשת "משחקי חברה":
"המתלוננות הראשונות נגד אייל גולן חשודות ששיקרו"
אייל גולן תובע את הבלוגר: "הציג אותי בלעג ובבוז"
אביו של אייל גולן יישאר במעצר בית: ”החשד מבוסס”

החוקר אמר לגולן כי מעדויות הנערות עולה שנחשפו לשימוש בסמים, אך לדברי הזמר הפעם היחידה שצרך סמים הייתה בגיל 22. "בעדותן הן מוסרות שאביך שילם להן כסף על כך. עולה פה תמונה קשה שאביך, בתמורה לכסף, לוקח בנות ומסרסר בהן", הטיח החוקר בזמר. ואילו גולן השיב: "אני לא רוצה להאמין בכך, אני יכול להעיד אך ורק במה שהיה אצלי בדירה".

איל גולן מגיע לבית פנורמה לאחר ששוחרר ממצעצר בית, נובמבר 2013. דרור עינב
גולן בצאתו ממעצר הבית/דרור עינב

בנוסף, גולן הביע תרעומת על מעשי אביו: "כעסתי עליו מאוד, אמרתי לו שבגללו תיהרס לי הקריירה... (כעסתי) על זה שהוא הביא אליי הביתה בחורות בנות 17.5 ו-19. אני בן אדם שמאוד משתדל לא להתעסק עם הגילאים האלו, אפילו שזה חוקי, ופה הרגשתי ששיקרו אותי". החוקר שאל את גולן כיצד הגיב אביו, דני ביטון. "הוא אמר לי 'לא, היא בת 21, היא גדולה, הכול בסדר. היא לא קטינה'. אמרתי לו שהיא בת 17 וחצי ומבחינתי היא נערה ואני לא רוצה אותן בקרבתי ובסביבתי, וזהו", אמר גולן.

הפרשה, שזכתה לשם "משחקי חברה", החלה לפני כמה חודשים כאשר למשטרת תחנת גלילות הגיע מידע על כך שקטינה קיימה יחסי מין עם מפורסמים. בגלל רגישות המקרה, הועברה החקירה למחלק נוער תל אביב. בדיון בבית משפט השלום בתל אביב עלה כי אחת מהקורבנות לכאורה בפרשה היא קרובת משפחתו של צחי אסולין, מקורבו של גולן. על פי החשד, אסולין קיים יחסים בהסכמה עם הקטינה, אף שידע את גילה. כמו כן, עלה בדיון כי קיים חשד לפיו חלק מהקורבנות לכאורה עסקו בזנות לפני ההיכרות עם החשודים. אביו של גולן חשוד בבעילת קטינות, בהדחתן לשימוש בסמים, בסרסרות ובשיבוש הליכי חקירה.

(עדכון ראשון: 23:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully