וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: באו "לסגור חשבון" ותקפו נער בבית הספר

19.1.2014 / 20:59

ארבעה תיכוניסטים, שכפי הנראה מסוכסכים עם תלמיד כיתה ח', נכנסו באין מפריע לבית הספר בו הוא לומד בירושלים, והתנפלו עליו במכות. הוא אושפז במצב קל-בינוני. "מקרה מזעזע"

אלימות באמצע יום הלימודים: נער בן 14 תלמיד כיתה ח' בבית ספר בצפון ירושלים נפצע היום (ראשון) באורח קל-בינוני אחרי שהותקף על ידי ארבעה נערים בני 17 שנכנסו באין מפריע למוסד הלימודים שלו ככל הנראה כדי "לסגור איתו חשבון".

המקרה אירע בשעות הבוקר בחטיבת הביניים שבאחת השכונות שבצפון הבירה. לפי העדויות, ארבעת החשודים שאינם לומדים בבית הספר האמור הגיעו למקום והחלו להכות את הנער בכל חלקי גופו, לעיני שאר התלמידים ההמומים – שנמנעו מלהתערב. כתוצאה מהמכות שספג, שיניו נשברו והוא סבל מחבלות בשאר גופו.

מורים שהגיעו לכיתה וראו את התלמיד שכוב על הרצפה חבול ומדמם הזעיקו את הוריו כמו גם אמבולנס של מד"א. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם, שם נמצא כי יש לו פגיעה בלסת, בשיניים ובפנים.

כוח משטרה שהגיע למקום עצר בשטח בית הספר את אחד המעורבים בתקיפה, אולם שלושה אחרים נמלטו. בהמשך אחד מהם נעצר ושניים נוספים עוכבו לחקירה מאוחר יותר. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע למעשה הוא סכסוך מוקדם בין בן ה-14 לבין התוקפים.

בתגובה למקרה החמור הגישה הנהלת בית הספר תלונה במשטרה ועיריית ירושלים החליטה לפתוח מחר את הלימודים בבירה בשיחות הסברה למניעת אלימות. ראש מנהל החינוך בעירייה, משה טור-פז ויו"ר ארגון ההורים בירושלים, פז כהן גינו את "התקרית המזעזעת" וקראו למשטרת ישראל למצות את הדין עם תוקפי התלמיד. "צוות בית הספר קיים שיחות ופעילויות חינוכיות להרגעת התלמידים ובמטרה להעניק להם סיוע, ככל שיידרש".

עוד בוואלה! חדשות
איפה הגשם? מהתקופות השחונות ביותר מאז 1950
מח"ש תבחן את אמינות החומר המפליל של פינטו על ארביב
תקועים עם תינוקם בתאילנד: "מה אם השלטון ייפול?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully