וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קצב יצא לחופשה וחגג בחתונת קרוביו

16.1.2014 / 18:53

הנשיא לשעבר משה קצב, המרצה שבע שנות מאסר בגין אונס, יצא בתחילת השבוע לחופשה בת 24 שעות, והשתתף בחתונתם של קרובי משפחתו. אחד המשתתפים תיעד אותו ברחבת הריקודים

צילום: באדיבות אתר סרוגים, עריכה: טל רזניק

נשיא המדינה לשעבר משה קצב המרצה עונש מאסר בפועל בגין הרשעתו באונס, יצא בתחילת השבוע לחופשה בת 24 שעות, כדי להשתתף בחתונה של קרובת משפחתו. קצב זוכה מדי כמה שבועות לחופשה בת 24 שעות מכלא מעשיהו שברמלה - שבו הוא מרצה שבע שנות מאסר בגין אונס. אחד ממשתתפי האירוע תיעד את הנשיא לשעבר רוקד עם החתן והכלה באולם האירועים נסיה שבצומת ראם והסרטון פורסם באתר "סרוגים".

עוד בוואלה! חדשות:
הישג לסיסי: החוקה החדשה במצרים אושרה ברוב עצום
נסגר תיק נגד ניצב במשטרה שנחשד בהטרדה מינית
המפכ"ל: "מי שלא יעמוד בנורמות - לא יהיה במשטרה"

בחודש אוקטובר 2013 יצא קצב לחופשה קצרה – בת חמש שעות בלבד, על מנת שיוכל להשתתף בבר המצווה של נכדו. את פניו קיבלה אשתו, גילה קצב, והשניים עזבו את המקום יחד במכונית. כמה ימים קודם לכן העביר קצב את בקשתו לצאת להשתתף בחגיגות בר המצווה, ואנשי שירות בתי הסוהר אישרו את בקשתו.

הנשיא לשעבר קצב יצא לחופשה - וחגג בחתונה. אתר רשמי
רוקד ברחבת הריקודים. הנשיא לשעבר משה קצב בחתונת קרוביו השבוע/אתר רשמי

כחודש לפני כן יצא קצב לחופשה בת 24 שעות שבמהלכה זכה לבקר בביתו שבקריית מלאכי, עם השלמת רבע מתקופת מאסרו. לבית המשפחה בעיר הדרומית הגיעו בין היתר הבן אריאל קצב, רעייתו ושלושת ילדיהם. בן נוסף הגיע למקום עם ילדיו, שהביאו עמם ציורים שהכינו לסב האסיר. עוד קודם לכן המתין לקצב מחוץ לשערי הכלא אחיו ליאור, שאמר: "אנחנו מאוד נרגשים מהביקור וננצל כל רגע". הוא הוסיף כי בני המשפחה והנכדים השתוקקו לראות את אחיו.

בחודש מאי שעבר הוא יצא מבית הסוהר כדי להשתתף בחתונת בנו. עוד בשעות הצהריים, התקהלו בני משפחתו ותומכיו של קצב מחוץ לבית הכלא, כדי לקבל את פניו, בהם רעייתו של קצב, גילה. קצב נסע לאולם האירועים שבו נערכה החתונה, באזור בית עובד, ושב לכלא בחצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully