וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שליח של פליסיאן מטריד מתלוננת נגדו על אונס

8.1.2014 / 18:27

בהקלטות שהגיעו לידי וואלה! חדשות נשמע אסיר החשוד שטלפן לעורכת הדין שטענה כי נאנסה על ידי יעקב פליסיאן, מציע לה "לדבר בפרטיות". במסרון כתב לה: "מחפש אותך לקשר חם"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

יעקב פליסיאן, אחיו של הנאשם ברצח בבר-נוער שנחשד באונס עורכת דין, נעצר אתמול (שלישי) בחשד כי דרש מאסיר אחר ששוהה עמו בין כותלי הכלא, להתקשר לעורכת הדין ולהטרידה מספר רב של פעמים. בהקלטות שהגיעו לידי וואלה! חדשות, נשמע קולו של גבר שואל את עורכת הדין: "תגידי, מתי אני יכול לדבר איתך בפרטיות, אני יוצא לחופש ו...".

עוד בחדשות:
במשטרה חוששים: מבקשי המקלט יעברו למחאה אלימה
בגלל 9 קולות: ראש העיר נצרת שהודח - ישוב לכיסאו
ארה"ב קפאה כולה: "הקור רוצח, מתים תוך 10 דקות"

יעקב פליסיאן-  קרוב משפחתם של החשודים בפרשת הרצח בבר-נוער בדיון בהארכת מעצרו בגין ביצוע אונס, יוני 2013. דרור עינב
יעקב פליסיאן בדיון בבית המשפט, יוני 2013/דרור עינב

בתגובה, שואלת עורכת הדין: "באיזה עניין? זה מספר של (כלא) צלמון, של (כלא) שאטה? של מה זה?".

אסיר: "של שאטה".

עו"ד: "מי נתן לך את המספר שלי?"

אסיר: "מישהו נתן לי את המספר שלך".

עו"ד: "יש לו שם למישהו הזה?"

אסיר: "מישהו בצ'טים".

עו"ד: "אני מבינה שזה בצ'טים, אבל מי מסר לך את הטלפון שלי?"

אסיר: "אני לא מכיר אותו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי חשד המשטרה, פליסיאן נהג לשלוח מסרים מאיימים ומיניים לעורכת הדין, וזאת לאחר שזו "העזה" להתלונן נגדו כי אנס אותה לכאורה, לאחר שהגיעה אליו לאחר מעצרו של אחיו חגי בפרשת הרצח בבר-נוער. לטענתה של עורכת הדין, מאז שנסגר תיק האונס בפרקליטות, היא קיבלה כמה טלפונים מבין כותלי הכלא, שלפי החשד אחראי להם אסיר אחר, משה ברדה. המשטרה עצרה גם את ברדה בפרשה, וזה הודה כי התקשר אליה כמה פעמים.

מאז שנסגר התיק נגד פליסיאן, הגדירו אנשי יחידה להב 433 במשטרה את עורכת הדין מאוימת. בין השאר, הוצבו סמוך לביתה כוחות משטרה הסורקים את השטח ובודקים חפצים חשודים. יתרה מכך, באחד המקרים היא אף הבחינה כי בלמי כלי מכוניתה הושחתו. בכל המקרים הללו לא נעצרו חשודים, על אף תלונות שהיא הגישה במשטרה.

כעת, בעקבות מידע מודיעיני, הצליחו חוקרי תחנת רמלה להגיע לברדה. במשטרה חושדים כי הוא נהג להטריד את עורכת הדין פעם אחר פעם בטלפון הנייד ואף לרמוז לה מסרים מיניים. באחד המסרונים שקיבלה נכתב, בין השאר: "אני מחפש אותך לקשר טלפוני חם ואוהב כיפי ולא מחייב תמורת אלפי שקלים. צרי קשר, ניתן להשאיר הודעה ואחזור בהקדם". עורכת הדין השיבה להודעה זו: "יעקב, אני יודעת שזה אתה. סוטה חולה נפש".

היום הוארך מעצרם של פליסיאן וברדה בשלושה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. במהלך הדיון בהארכת מעצרו של פליסיאן, טען עורך דינו משה יוחאי כי עורכת הדין הגיעה לפרקליטות לאחר סגירת התיק, ניסתה לדבר עם פרקליטת המחוז, ו"הועפה" משם. ואולם, עד כה לא הגישה עורכת הדין ערר, ואף לא ניהלה דיאלוג עם הפרקליטות מאז שנסגר התיק.

עורך הדין דניאל חקלאי, המייצג את עורכת הדין המתלוננת, אמר בתגובה: "בניגוד לטענת החשוד, עורכת הדין המתלוננת מגישה בימים אלה ערר על החלטת פרקליטות מחוז המרכז להימנע מהגשת כתב אישום כנגד פליסיאן בגין אונס. ערר מנומק ומפורט יוגש בימים הקרובים לפרקליט המדינה במסגרתו נבקש להגיש כתב אישום כנגד פליסיאן בגין אונס המתלוננת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully