וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 ימים: הנהג שדרס משפחה בב"ש הסגיר עצמו

רמי שני

8.1.2014 / 13:47

הגבר בן ה-38 נעצר בחשד שהוא הנהג שפגע בבני משפחת כהן ביום ראשון, פצע 3 מהם באורח קשה, ונמלט. במשטרה אמרו כי האיש הבין שסוגרים עליו ולכן "החליט להפסיק להסתתר"

צילום: רומן ואינר, ערוץ 10; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו: בני המשפחה בבית החולים)

הנהג החשוד במעורבות בתאונת ה"פגע וברח" ביום ראשון בלילה בכביש עוקף באר שבע, בה נפצעו קשה אם ושני ילדיה, הסגיר את עצמו בצהריים (רביעי) למשטרה. מדובר בתושב באר שבע, רווק ללא ילדים בן 38. במשטרה אומרים כי הוא הבין שהחוקרים סוגרים עליו ולכן "החליט להפסיק להסתתר". הנהג, שיש לו הרשעות קודמות, נלקח לחקירה ויובא בהמשך לבית משפט השלום בעיר לדיון בהארכת מעצרו.

אף שהיום הסגיר עצמו החשוד, בני משפחתו טוענים שמאז התאונה הם לא שמעו ממנו. "הוא גר אצלנו, אבל אנחנו לא יודעים מה הוא עושה כשהוא יוצא", סיפרה אמו לוואלה! חדשות, "שמעתי שהייתה התאונה והיו כאן אנשים, אבל הוא לא דיבר איתנו בכלל ואנחנו לא יודעים איפה הוא".

עוד בוואלה! חדשות:
8,000 מבקשי מקלט בירושלים: "הבאתם את זה על עצמכם"
תיעוד נדיר: שכונת מגורים נבלעת באדמה בברזיל
דגים מתים וצמחייה הרוסה: הזנחה בבריכה האקולוגית

אליעד ועידית כהן, בנם של דיקלה ויעקב שנפצעו אמש בתאונת הדרכים בבאר שבע. ינואר 2014. באדיבות המשפחה
אליעד ועידית שנפצעו קשה בתאונה/באדיבות המשפחה

התאונה הקשה אירעה כאמור לפני שלושה ימים, סמוך לשעה 23:00 בלילה כששני כלי רכב התנגשו בין כיכר הקאנטרי לצומת חצרים שליד באר שבע. כל נוסעי הרכב, בני משפחה אחת מבאר שבע - ההורים דיקלה ויעקב כהן וילדיהם אליעד ועידית, נפצעו. האם, בשנות ה-30 לחייה, והילדים בני שלוש וארבע, נפצעו קשה. האב נפצע קל. נהג הרכב הנוסף נמלט מהמקום מבלי להגיש עזרה לנפגעים. מיד אחרי התאונה פתחה המשטרה בחיפושים אחרי הנהג הבורח, שזהותו הייתה ידועה בשל העובדה שהוא נמלט רגלית והותיר אחריו את כלי הרכב שלו ואת מכשיר הטלפון הנייד.

צוותים של מד"א פינו את ארבעת בני המשפחה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. האם הועברה לניתוח ואחריו לחדר טיפול נמרץ. בנה הקטן אושפז במצב יציב בחדר טיפול נמרץ לילדים. הילדה בת הארבע הועברה לחדר הניתוח האורתופדי. השלושה סבלו בעיקר משברים ומחבלות פנימיות בגופם. האב שנפגע בראשו קיבל טיפול רפואי בחדר המיון ושוחרר כדי לשהות עם בני משפחתו.

"ייקח הרבה זמן עד שהילדים יתקשרו עם הסביבה", אמר אחיה של האם דיקלה שאמר כי הפוגע הוא "תת-אדם" שאינו ראוי למחילה.

אם ושתי בנותיה נפצעו קשה בתאונת "פגע וברח" ליד באר שבע. 5 בינואר 2014. מד"א
זירת התאונה ביום ראשון בלילה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully