וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדקירת התינוקת בתל אביב יישלח להסתכלות

4.1.2014 / 20:32

בית המשפט ידון בהארכת מעצרו של החשוד במעשה סמוך לתחנה המרכזית. במשטרה מגדירים את הפשע "אקראי" ודוחים מניע גזעני. התינוקת מאושפזת, מצבה קשה ועדיין נשקפת סכנה לחייה

צילום: דוד קורן, עריכה: מיכאל ברגמן

צפו: זירת האירוע, אמש

המשטרה תבקש הערב (שבת) מבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו של תושב העיר בן 54, החשוד בדקירת התינוקת בת השנה וחצי, אתמול באזור התחנה המרכזית החדשה. כמו כן, תדרוש המשטרה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. התינוקת נפצעה באורח קשה כתוצאה מהדקירה בראשה, והיא מאושפזת כעת במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים דנה באיכילוב, כשעדיין נשקפת סכנה לחייה. לצד מיטתה שוהים כל העת אמה ואביה.

מוצאה האריתראי של התינוקת העלה בתחילה את החשש כי מדובר בפשע שנאה, אולם בעקבות חקירת החשוד, סבורה המשטרה כי מדובר בפשע אקראי ללא מניע, וכי מדובר באדם מעורער בנפשו, שהיה תחת השפעה כבדה של אלכוהול.

כותרות נוספות
האחראי לפיגוע בשגרירות איראן בביירות מת במעצר
רצח הנער בפתח תקווה: בן 16 נעצר - ושחזר את המעשה
חשד: 11 צעירים תקפו טרנסג'נדר בתל אביב "משעמום"

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
החשוד נמלט מהמקום, אך השוטרים לכדו אותו. סמוך למקום הדקירה, אמש/ניב אהרונסון

אפילו האחיות בבית החולים דנה לא נתקלו במקרה דומה בעבר, והופתעו כשצוות מגן דוד אדום הביא את התינוקת, כשהיא דקורה בראשה ומלווה על ידי אביה. על פי החשד, האיש הסתובב באזור התחנה המרכזית כשהוא בגילופין. ברחוב יסוד המעלה הבחין בזוג אריתראים, כשבזרועותיה של האם תינוקת קטנה.

לפתע ובלי שום סימנים מקדימים הוא התנפל על השתיים והצליח לדקור את התינוקת באמצעות חפץ חד שהיה ברשותו. צוות מגן דוד אדום פינה את התינוקת לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת.

החשוד במעשה, אזרח ישראלי, נמלט מהמקום, ושוטרים של יחידת 101 תל אביב של משמר הגבול לכדו אותו בתום סריקות שביצעו באזור. מפקד מרחב יפתח, ניצב משנה דוד גז, הטיל את חקירת המקרה על צוות החקירה המיוחד של המרחב.

החשוד נלקח לחקירה וכבר בדקות הראשונות שלה הבינו החוקרים כי הקורבן נבחר באופן מקרי. החשוד הודה במעשה, אך לא ידע לספק הסבר או מניע. הוא צפוי להישלח להסתכלות בבית חולים פסיכיאטרי, דבר שעשוי לספק הסבר טוב יותר על האירוע.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully