וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ליקק רגלה של שכנתו בזמן שישנה לצד בעלה

קובי מנדל

31.12.2013 / 18:28

בן 19 מעכו מואשם שפרץ לחדר השינה של שכניו, וביצע מעשה מגונה בבוהן רגלה של שכנתו בת ה-50. בעימות שנערך בין הצעיר לשכנה במשטרה, דרש ממנה להודות בקשר רומנטי ביניהם

לבית משפט השלום בעכו הוגש לאחרונה כתב אישום נגד תושב עכו, בן 19, בגין התפרצות במהלך הלילה לבית שכנתו בת ה-50 בה חשק, בעת שהיא ישנה במיטתה לצד בעלה. כמו כן, מואשם הצעיר בשיבוש הליכי משפט, מעשה מגונה וגניבה.

עוד בוואלה! חדשות:
צפו במופע הזיקוקים באוסטרליה לציון 2014
הפיתוח החם בצה"ל: ה"ווייז" המוצפן של מטוסי הקרב
גם הדיקטטור צריך לבלות: קים ג'ונג-און יצא לסקי

המקרה ארע בתחילת החודש, סמוך לשעה 01:30 בלילה. על פי כתב האישום, הצעיר פרץ לבית שכניו, נכנס לחדר השינה, התמקם למרגלות מיטת בני הזוג, והחל ללקק ולמצוץ את בוהן רגלה של השכנה עד שהיא ובעלה התעוררו. הנאשם נמלט מחדר השינה ויצא מהבית דרך דלת הכניסה ונטל עמו את צרור המפתחות של אחד מבני הזוג.

אילוסטרציה. ShutterStock
הנאשם דרש מהשכנה לומר שהיא מנהלת עמו קשר רומנטי/ShutterStock

שבוע לאחר מכן, במהלך עימות שנערך בתחנת המשטרה בינו לבין שכנתו, מואשם הצעיר ששיבש הליכי משפט. לפי כתב האישום, הוא דרש מהשכנה לומר שהיא מנהלת עמו קשר רומנטי, וכי נכנס לדירתה בהסכמתה והבטיח שלא להטרידה שוב. השכנה סירבה לדרישתו של הצעיר.

היום (שלישי), הורתה השופטת רונית בש לשלוח את הצעיר למעצר בית עד לתום ההליכים נגדו כשהוא אזוק באזיק אלקטרוני. השופטת ציינה בהחלטתה: "נתתי את הדעת הן לגילו הצעיר של המשיב שהוא בן 19 בלבד והן לעברו הנקי ללא רבב, ולאחר שהתרשמתי שהוריו יכולים לפקח עליו נאותה במסגרת של מעצר בית בבית הסבתא שאינה גרה בסמיכות לדירת המתלוננת ובעלה, הריני בדעה שניתן להבטיח את תכלית המעצר בדרך של שחרורו לחלופת מעצר המוצעת על ידי ההגנה".

עו"ד יובל זמר, המייצג את החשוד, מסר לוואלה! חדשות: "מדובר בתיק בעל מאפיינים יוצאי דופן, הן מבחינת האירוע עצמו והן מבחינת נסיבותיו של הנאשם, ואני מברך על כך כי בית המשפט היה ער לכל אותם מאפיינים ובחר להשיג את מטרת המעצר בדרך שפגיעתה בחירותו של מרשי פחותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully