וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל: החשוד באונס הקבוצתי הופקר – נערים הכו אותו קשות

24.12.2013 / 0:24

לוואלה! חדשות נודע כי החשוד המרכזי באונס הקבוצתי של בת ה-12 הובא לחקירה ברכב שב"ס יחד עם נערים עבריינים. כשגילו במה הוא חשוד, הכו אותו באזיקים. הוא שוחרר למעצר בית

צילום: דניאל בוק, אבי כהן; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

מחדל בדרך לתחנת המשטרה: החשוד המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי של בת ה-12 באזור המרכז הוכה אתמול (שני) קשות על ידי נערים עבריינים שהיו עמו בכלי רכב של השב"ס שהוביל אותו לחקירה נוספת בתחנת מרחב דן. לפי פרטים ראשוניים שהגיעו לידי וואלה! חדשות, מסיבה שאינה ברורה, במהלך הנסיעה עזב אחד ממלווי שירותי בתי הסוהר את הנער, שלפי חשד המשטרה אנס בחצר בית הספר את הנערה כ"מתנת יום הולדת" מחבריו. הנערים האחרים שהיו בכלי הרכב אינם קשורים לפרשת האונס הקבוצתי.

עוד על פרשת האונס הקבוצתי:
נער החשוד באונס הקבוצתי: "אמרו לי שהיא זורמת"
"הורו לילדה להתפשט ואנסו באכזריות בזה אחר זה"
הנכות – והניצול הקשה: רוב בעלי המוגבלויות חווים תקיפה מינית

הנערים המואשמים באונס הקבוצתי של הקטינה מובאים להארכת מעצר בזינזנה, דצמבר 2013. דניאל בוק
החשוד סירב לומר לנערים במה הוא חשוד, אך הם גילו זאת לפי עיר מגוריו. ניידת שב"ס, אתמול/דניאל בוק

האירוע התרחש במהלך הנסיעה מבית הסוהר לנוער אופק למרחב דן, שם אמור היה הנער להיחקר. במהלך הנסיעה נשאל הנער במה הוא חשוד. החשוד חש לא בנוח לציין את החשדות המיוחסים לו, ולכן סיפר כי נעצר בחשד להתפרצות. בשלב מסוים, כך לפי החשד, נשאל מאיזו עיר הוא. כאשר השיב, הסיקו הנערים כי הוא קשור לפרשה והחלו להכותו ולהשפילו.

בין השאר, הם גנבו את נעליו, הכו אותו בראשו ובצלעותיו, בין היתר באמצעות אזיקים, השפילו אותו תוך שהם דורשים להוריד את ראשו וללקק את נעליו ועוד. כאשר נפגש הנער עם עורך דינו קובי בן שעיה, הבחין האחרון בכתמי דם על חולצתו של החשוד. על פי החשד, גם את החולצה החליטו הנערים לגנוב ממנו. מיד עם הגיעו לתחנה, הועבר הנער לבית החולים איכילוב בתל אביב לקבלת טיפול רפואי. במקביל, עורך דינו פנה למשטרה בדרישה לשחררו לאלתר, לטענתו – בשל המחדל שגרם לפציעתו. הערב שוחרר החשוד, יחד עם שלושה חשודים נוספים בפרשה, למעצר בית מלא למשך 30 יום.

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה: "לא ידוע לנו על אירוע חריג במהלך הנסיעה. יחד עם זאת, בעקבות הטענה הנושא ייבדק". במשטרת מחוז תל אביב אישרו את הפרטים וכי התקבלה תלונה בנושא, כאשר הנער נלקח לבדיקות רפואיות בבית החולים איכילוב מיד עם הגיעו לתחנה. הנושא הובא לידיעתו של סגן מפקד מרחב דן, רב-פקד ניר עקרון, שהעביר את הפרטים לבדיקת השב"ס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"אחת מפרשיות המין הקשות במחוז"

בתחילת השבוע התייחס גורם משטרתי בכיר לחקירה, ואמר כי מדובר ב"תיק חמור מאוד, שככל שאנחנו חוקרים אותו יותר – הופך סבוך יותר". לדבריו, הפרשה שפורסמה לראשונה ביום שבת בוואלה! חדשות, היא "אחת מפרשיות המין הקשות שהיו בשנים האחרונות במחוז".

על פי החשד, הנערים החשודים במעורבות בפרשה הזמינו את הילדה לחגיגת יום ההולדת של אחד מהם – זה שלכאורה הוכה כאמור – שאותה ארגנו בשעות הערב במוסד החינוכי שבו לומד חלק מהם. בשלב מסוים, טענה הילדה, הוציאו הנערים את הטלפונים הניידים שלהם, הורו לה להתפשט, ביצעו בה מין אוראלי ואנסו אותה בזה אחר זה באכזריות. חקירת המקרה, שאירע לטענת הילדה לפני כחודש, החלה ביום חמישי לאחר שסרטון המתעד לכאורה את המעשים הגיע לידי המשטרה. הילדה מסרה את עדותה במשטרה – ומאז נעצרו כבר 20 חשודים בני 14-12. מעצרם של חלקם הוארך, בעוד שאחרים שוחררו למעצר בית.

חוקרי הנוער במרחב דן חושדים כי לא מדובר במקרה בודד. להערכתם, הילדה נאנסה לכאורה בכמה הזדמנויות שונות ובמקומות שונים. בין השאר, על פי החשד, הנערים ביצעו בה עבירות מין בבתיהם, במסיבות כיתה ובאירועים בית-ספריים נוספים. במשטרה מציינים כי אחת הבעיות בטיפול בתיק היא שמדובר בנערים שאת חלקם אי אפשר להעניש. "במקרים אלה ישנו קושי למשטרה", הסביר הגורם הבכיר. "כמו כן, מי שחוקר את הילדה הם חוקרי רווחה ולא המשטרה, ולעתים זה מקשה".

(עדכון ראשון: 18:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully