וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר הטריד מינית נחקרת בתמורה לסגירת התיק

גלעד גרוסמן

8.12.2013 / 12:43

במח"ש שוקלים להגיש כתב אישום נגד בוחן תנועה החשוד כי ביצע מעשה מגונה בתושבת הצפון שרכבה היה מעורב בתאונה. זאת לאחר שביקש לקיים עמה יחסי מין וניסה לגעת בה בחקירה

המחלקה לחקירות שוטרים שוקלת להגיש כתב אישום נגד בוחן תנועה מצפון הארץ, החשוד בעבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית, ניסיון לקבלת שוחד, השמדת ראיות ושיבוש הליכי חקירה. זאת לאחר שעל פי החשד ביקש לפני כשבוע וחצי לקיים יחסי מין עם תושבת הצפון שרכבה היה מעורב בתאונת דרכים, ואף סגר את תיק החקירה נגדה. לאחר שנחקר שוחרר החשוד למעצר בית ואולץ לצאת לחופשה.

עוד בכותרות
פרס במסר פייסני: לא מתנגד לפגוש את רוחאני
אביו של אייל גולן יישאר במעצר בית: ”החשד מבוסס”
11 איש מצמרת ארגון הפשיעה של מולנר נעצרו

על פי החשד, האישה, כבת 36 מאחד הכפרים בצפון הארץ, הייתה מעורבת לפני כחודש בתאונת דרכים, ובמהלכה איבדה שליטה על רכבה ונסעה לתוך שדה. לפני כשבוע וחצי היא התייצבה במשרדי אגף התנועה בעכו, לשם זומנה בעקבות התאונה. שם, לטענתה, זימן אותה אחד הבוחנים לחדר, לקח ממנה את רישיון הנהיגה שלה, ביצע בה מעשה מגונה ושאל אותה שאלות בעלות גוון מיני. בהמשך אמר לה החשוד לשוב כדי לקבל בחזרה את רישיונה.

מח"ש: "ממצאי החקירה נמצאים בבדיקת הפרקליט"

לאחר החקירה הגישה האישה תלונה לצוות מח"ש צפון, וזה ערך תרגיל חקירה כדי לאשש את תלונת האישה. לאחר מכן נאמר לאישה לחזור אל הבודק, ולבקש ממנו את רישיונה. על פי החשד, הבוחן ביקש מחוקר אחר לצאת מהחדר, ולאחר שנשאר לבד עם האישה, ניסה לגעת בה. היא סירבה, ולאחר שהחוקר השני חזר למשרד, הבוחן השיב לאישה את הרישיון. בהמשך התקשר אליה החשוד ואמר לה כי הוא מעוניין לקיים עמה יחסי מין.

לאחר השיחה עם המתלוננת נלקח הבוחן לחקירה, ובה התברר כי על פי החשד בוחן אחר היה אמור לטפל בתיק, אולם כיוון שהבוחן החשוד פיתח עניין באותה אישה, הוא ביקש לטפל במקרה שלה. עוד התברר כי מיד לאחר שחקר אותה סגר החשוד את התיק נגדה, קרע את עדותה וזרק אותה לפח יחד עם העתק של הרישיון שלה.

על פי החשד, הבוחן לא הודיע למתלוננת כי סגר את התיק כדי שתחזור אליו פעם נוספת. כאמור, כעת בוחנים במח"ש האם להגיש כתב אישום נגד הבוחן. מהמחלקה לחקירות שוטרים נמסר בתגובה כי החקירה הסתיימה ונמצאת בבדיקת פרקליט, לצורך הגשת כתב אישום.

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully