וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבה זרע בטענה שהיא עקרה - ותשלם 110 אלף שקל

גלעד גרוסמן

1.12.2013 / 15:47

בית המשפט קיבל את גרסתו של גבר שטען כי שכב עם אישה המבוגרת ממנו בעשר שנים ללא אמצעי מניעה כיוון שאמרה שאינה יכולה ללדת. כשנולד התינוק, היא ניסתה ללחוץ עליו להתגרש

בית משפט השלום בתל אביב הורה לאחרונה לאישה לשלם 110 אלף שקל לגבר שעמו הייתה במערכת יחסים מינית, וזאת בגין גניבת זרע ופגיעה בפרטיות.

עוד בחדשות:
בת 15 שאושפזה בגהה קפצה אל מותה, משפחתה תפוצה
בקרוב: נקודות זיכוי במס – גם להורים חד-מיניים
אישום: דקר באזמל חברו לקורס כי היה שוטר צבאי

על פי פסק הדין, לפני כעשור, כאשר הגבר היה בן 22, הוא ניהל מערכת יחסים עם האישה, המבוגרת ממנו בכעשר שנים. לטענתו, היה מדובר בקשר מיני מזדמן וקצר, ובאותה תקופה גם קיימה האישה יחסי מין עם גברים אחרים. הוא סיפר כי היא אמרה לו שהיא עקרה, וכך שכנעה אותו לקיים יחסי מין ללא אמצעי מניעה.

בית המשפט קבע כי לאב יש אשם תורם

לאחר שהכיר את האישה שלה הוא נשוי כיום, טען הגבר, הוא ביקש לנתק את הקשר עם הנתבעת. ואולם לטענתו היא סירבה להשלים עם החלטתו. הקשר בין השניים נותק, אולם ב-2005 הם קיימו יחסי מין באופן חד-פעמי. הנתבעת ביקשה שהוא לא יעזוב אותה, אך הוא הסביר לה שהוא עומד להתחתן.

לפני כשבע שנים, לאחר שכבר נפרדו, נולד לאישה בן. לטענת הגבר, הילד נולד כתוצאה מגניבת זרעו - תוצאה של קיום יחסי מין ללא אמצעי מניעה, בשל טענת האישה שהיא עקרה. עוד טען הגבר כי הנתבעת ניסתה לחבל בנישואיו, יצרה קשר עם אמו וסבתו וסיפרה להם על כך שנולד לו בן מחוץ לנישואים, ואף ניסתה ללחוץ עליו לעזוב את אשתו.

מנגד, האישה טענה כי בין השניים היה קשר שנמשך כשנתיים, וכי הגבר הוא שהעדיף לקיים יחסי מין ללא אמצעי מניעה. לטענתה, לאחר שנפרדו הקשר חודש והוא ביקש ממנה להגיע לבסיס שבו שירת במסגרת מילואים, ושם כפה עצמו עליה וקיים עמה יחסי מין, שכתוצאה מהם נולד בנם. עוד טענה האישה כי הגבר הציע לעזוב את אשתו, אולם היא לא הייתה מעוניינת בחידוש הקשר עמו, אלא רק שיהיה נוכח בחיי הבן. עוד טענה כי התביעה של הגבר הוגשה רק לאחר שהגישה תביעה להכרה באבהות ותשלום מזונות.

בית המשפט קיבל את גרסת התובע, אשר יוצג על ידי עורכי הדין ורד כהן ורענן בר-און, וקבע כי האישה "במודע ובמתכוון ביקשה להונות את התובע ולגזול את זרעו". עם זאת, השופטת חנה ינון קבעה כי גם לאב יש אשם תורם, כיוון שמדובר באדם בוגר אשר קיים במודע יחסי מין ללא אמצעי מניעה. לכן קבעה השופטת כי האישה תשלם לו 75 אלף שקל פיצויים בגין גניבת זרע. עוד נקבע כי היא תשלם לו 35 אלף שקל בגין פגיעה בפרטיות.

  • עוד באותו נושא:
  • גניבת זרע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully