וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעשה מבחיל": גבר הורשע בביצוע מעשה סדום בפעוט

גלעד גרוסמן

27.11.2013 / 13:28

ניסים חדאד, איש עסקים מתל אביב, ביצע את המעשים בבנה בן השנה וחצי של זוגתו. "נסחוב את הכאב הזה עד הקבר", אמרה האם. נציג המשפחה: "תקיפה מינית מהחמורות בתולדות ישראל"

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

המעשה הזוועתי הסתיים בהרשעה: בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (רביעי) את ניסים חדאד, איש עסקים אמיד תושב העיר בן 46, בביצוע מעשה סדום בבנה הפעוט של זוגתו, בעת שהפעוט היה בן שנה וחצי בלבד. זהו המקרה הראשון הידוע בארץ של אדם שהורשע בביצוע מעשה סדום בפעוט צעיר כל כך. עם מתן הכרעת הדין פרצו הוריו של הפעוט בבכי. "אני חשה תחושת הקלה. זהו כאב שאני נושאת שנתיים וסוף סוף הצדק יצא לאור. נלחמתי עבור הבן שלי כדי שהאמת תצא לאור אבל יחד עם זאת אנחנו נסחוב את הכאב הזה עד הקבר", כך אמרה אמו של הפעוט לאחר מתן הכרעת הדין. סבו של הפעוט אמר כי הוא "מקווה שהבן אדם המרושע הזה יקבל את העונש שמגיע לו".

מקרי תקיפה מינית בקטינים:
"נערים הבטיחו סיגריות לבת 8 - ותקפו אותה מינית"
28 שנות מאסר לגבר שאנס את בתו החורגת במשך שנים
נאשם בעבירות מין הפר מעצר בית - ותקף קטין

ניסים חדד, מואשם במעשה סדום בתינוק, ספטמבר 2012. נמרוד סונדרס
"מקווה שהבן אדם המרושע הזה יקבל את העונש שמגיע לו". חדאד/נמרוד סונדרס

"הוכח בראיות שאינן משתמעות לשני פנים כי הנאשם ירד לחדר הכושר עם תינוק בריא וחזר עם פעוט חבול קשות בפי הטבעת", נכתב בהכרעת הדין. על פי כתב האישום שהוגש בשנה שעברה באמצעות עורכות הדין קלאודיה בילנקה ורוית צאלח-מימון מפרקליטות מחוז תל אביב, בפברואר אשתקד הזמין חדאד את זוגתו לארוחת צהריים במסעדה. בזמן שהאישה נכנסה להתקלח, חדאד ירד עם הבן לחדר הכושר בבניין. לאחר ששני דיירים שהיו בחדר הכושר יצאו ממנו, הוא ביצע בפעוט מעשה סדום, תוך שהוא אוחז בפיו בידו כדי שלא יוכל לצעוק ולבכות. כתוצאה מהתקיפה נזקק הפעוט לטיפול כירורגי בהרדמה ולתפרים, ואושפז למשך שישה ימים.

בית המשפט דחה את בקשת הפרקליטות לערוך תסקיר נפגע של הפעוט ולראיין לשם כך את מי שהייתה הגננת שלו בתקופת המעשה. השופטים דחו את גרסתו של חדאד לאירועים, וקבעו באופן חד משמעי כי הוא ביצע מעשה סדום. "התמונות של הפעוט מעוררות חלחלה ופלצות. זעקות השבר של האם אשר העידה הבית המשפט כיצד נאלצה לחזות בבנה הסובל על לא עוול בכפו, מהדהדות באוזניי, ומנגד - אדישותו המופגנת של הנאשם שניסה לשכנענו כי התינוק גרם לנזק במו ידיו או לחילופין שאמו עשתה זאת... הנאשם לא בחל בהסברים, תיאוריות ותירוצים, אך לא עלה בידו לעורר ספק סביר בלבנו, שאת המעשה המבחיל עשה לתינוק האומלל בעצמו", כתבה השופטת דפנה יבניאלי. שלב הטיעונים לעונש יישמע בעוד חודש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"המעשה הוא בלתי נתפס"

"מדובר באחד מכתבי האישום החמורים בתחום עבירות המין בקטינים שהוגשו אי פעם לבתי המשפט בישראל", נמסר מפרקליטות מחוז תל אביב. "מדובר בתיק קשה לעיכול מאחר והמעשים הקשים בוצעו בתינוק בן שנה וחצי בלבד. בית המשפט קיבל, למעשה, את עמדת הפרקליטות שככל שהמעשה הוא בלתי נתפס, הרי שהוכחנו מעבר לכל ספק סביר שהוא בוצע על ידי הנאשם. כעת אנו עומדים לפני שלב הטיעונים לעונש. לא מוכר לנו מקרה דומה בחומרתו ולכן סביר להניח שנבקש מבית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר ממושך ביותר".

עו"ד ליאור שני ממרכז נוגה לנפגעי עבירה בקריה האקדמית אונו שמייצג את המשפחה אמר כי הרשעת הנאשם היא "המסקנה הסבירה היחידה שניתן היה להגיע אליה בתיק הזה ויש לה עוגנים ראייתיים איתנים. מדובר בתקיפה מינית מהמחרידות שהיו אי פעם במדינת ישראל וההשלכות של העבירה משפיעות הן על הפעוט והן על כל בני משפחתו. אי אפשר לתאר כמה כל אחד מבני המשפחה רואה עצמו כנפגע ישיר מהעבירה הזו ויש לקוות שבית המשפט יגזור עליו את העונש החמור ביותר".

פרקליטו של חדאד עו"ד יורם שפטל אמר כי אין בכוונתו לטעון לעונש מכיוון שהוא דוחה בשתי ידיים את הכרעת הדין אליה הגיע בית המשפט. מכך ניתן להבין שהוא הולך לערער על ההכרעה לבית המשפט העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully