וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלכד הנהג החשוד שדרס למוות והפקיר קשיש בן 82

26.11.2013 / 12:58

יחד עם הנהג נלכד חשוד נוסף במעורבות בתאונת הפגע וברח בראשון לציון. ההרוג, מאיר סולומון, היה בדרכו לבית כנסת בעיר. נכדתו: "השאירו אותו על הכביש כמו נבלה"

צילום: דניאל בוק, אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

שוטרי אגף התנועה עצרו היום (שלישי) את הנהג החשוד שדרס למוות אתמול את מאיר סולומון, בן 83 בראשון לציון – והפקיר אותו. כמו כן, נלכד חשוד נוסף במעורבות בתאונת ה"פגע וברח". צו איסור פרסום הוצא על פרטי החשודים והחקירה.

חשד לפגע וברח: קשיש נדרס למוות בראשון לציון

סולומון, אב לארבעה, נמצא מוטל סמוך למעבר חצייה ברחוב מורדי הגטאות בעיר וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. הוא היה בדרכו לבית כנסת כשנפגע, בסביבות 5:30 בבוקר, ומפאת השעה המוקדמת התקשו במשטרה לאתר עדי ראייה לתקרית. פראמדיק מגן דוד אדום, ניר הנדלר, שהוזעק למקום, סיפר: "כשהגענו למקום עם ניידת טיפול נמרץ, הבחנו בקשיש המוטל על הכביש. הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

"אני רוצה שיתפסו אותו ושהוא יקבל את העונש שלו", אמרה אתמול נכדתו של סולומון, מרים. "להשאיר אדם קשיש, צדיק, שאפילו לא ביקש עזרה שייקחו אותו לבית הכנסת, מוטל כמו נבלה - זה לא אנושי. זה לא הגיוני שמישהו יכול לעשות דבר כזה. הוא היה בן אדם מדהים וכולם אהבו אותו. למרות גילו והקשיים שלו הוא היה הולך כל יום שלוש פעמים לבית הכנסת". גם שכניו של סולומון תיארו "אדם מאיר פנים".

הרכב שפוגע מתאונת הפגע וברח אתמול בראשל"צ בה נהרג מאיר סולומון, נובמבר 2013. דרור עינב
הרכב הפוגע, על פי החשד/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • פגע וברח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully