וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר את אחייניתו בת ה-7 "כדי שיבוא המשיח"

26.11.2013 / 9:26

צוות מגן דוד אדום הוזעק לדירה ברחוב ויצמן בנתניה, ופינה את הילדה במצב קשה לבית החולים לניאדו בעיר. הדוד החשוד הסביר לשוטרים כי הובטח לו שאם ירצח אדם - יגיע המשיח

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

ילדה כבת שבע נמצאה אמש (שני) דקורה ופצועה באורח קשה בפלג גופה העליון ברחוב ויצמן בנתניה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים לניאדו בעיר ובמהלך הלילה הוכנסה לחדר הניתוח. במהלך הלילה השתפר מצבה והוא מוגדר כעת קל. זאת, לאחר ניתוח שעברה בבית החולים לניאדו בעיר לסגירת פצע הדקירה.

המשטרה עצרה את דודה? של הילדה, בן 38, שחשוד במעורבות במעשה, וזה סיפר לשוטרים כי שמע קולות שהבטיחו לו שאם ירצח אדם - יגיע המשיח. החשוד נחקר ויובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

ילדה בת 7 נדקרה על ידי דודה בנתניה. א. יאקאב, חדשות 24
הילדה פונתה במצב קשה, הדוד נעצר. הילדה מפונה לבית החולים, אמש/חדשות 24, א. יאקאב

כוחות המשטרה שהגיעו לבניין מצאו את הילדה יושבת על המיטה בדירת החדר שבקומה החמישית כשהיא דקורה בצווארה. הדוד החשוד נמצא בכניסה לבניין ברחוב ויצמן בעיר.

שי עטיה, פרמדיק מד"א, סיפר: "מצאנו ילדה בת שבע וחצי בהכרה מלאה עם חבלה טראומטית מפצע דקירה בפלג גופה העליון. היא תקשרה אתנו ואמרה שהיא רוצה את אמא".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ילדה בת 7 נדקרה ככל הנראה על ידי דודה בנתניה, 26 בנובמבר 2013. יותם רונן
"היא תקשרה אתנו ואמרה שהיא רוצה את אמא". דירתו של החשוד/יותם רונן

שכניו של האיש מתארים אותו כאדם מוזר, שככל הנראה לא בריא בנפשו. "הוא לא נראה בסדר. אבא שלו בא כל יום לבדוק מה איתו. אני יודעת שהוא לא בסדר", סיפרה אחת השכנות, רבקה מסילתי. "אני תפסתי אותו פעמיים במעלית עם המכנסיים למטה וחשבתי לדבר עם בעלת הדירה ועכשיו נודע לי שהוא דקר ילדה".

"לא שמעתי כלום", הוסיפה מסילתי. "הבת לשלי העירה אותי ואמרה לי שיש פה משטרה. אני לא מבינה איך נותנים לאדם כזה שיש לו בעיה את הילדה. הוא לא בסדר וראו עליו".

ילדה בת 7 נדקרה ככל הנראה על ידי דודה בנתניה, 26 בנובמבר 2013. יותם רונן
"אני לא מבינה איך נותנים לאדם כזה שיש לו בעיה את הילדה"/יותם רונן

שלשום נדקר צעיר כבן 20 במהלך קטטה, סמוך למרכז הקניות "ישפרו סנטר" במודיעין. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים אסף הרופא בראשון לציון.

גם כן בנתניה, צעיר בן 25 נדקר בעיר בליל שבת במהלך קטטה ברחוב זנגוויל בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו במצב בינוני לבית החולים לניאדו בעיר, כשהוא סובל מפציעות בפלג גופו העליון.

(עדכון ראשון: 22:50)

ילדה בת 7 נדקרה ככל הנראה על ידי דודה בנתניה, 26 בנובמבר 2013. יותם רונן
לפי החשד, הדוד "שמע קולות" ודקר את הילדה. בית הילדה/יותם רונן

אזור מגוריה של הילדה שנדקרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully