וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ישראל נגד גיא פלג: "חסר אחריות ובלתי מבוסס"

24.11.2013 / 11:56

דוברת מחוז ת"א הוציאה הודעת גינוי והכחשה לפרסום של גיא פלג ב"אולפן שישי" אשר דיווח על עימות בין המשטרה לפרקליטות סביב תיק אייל גולן. חדשות 2: עומדים מאחורי כל מילה

דוברת מחוז תל אביב של המשטרה אורית פרידמן, בשיתוף עם הפרקליטות, הוציאה אמש (שבת) הודעת גינוי והכחשה חריגה לפרסום של גיא פלג ב"אולפן שישי" אשר דיווח על עימות בין המשטרה לפרקליטות סביב תיק אייל גולן. פרידמן כינתה את הדיווח של פלג, מבלי לנקוב בשמו, "חסר אחריות ובלתי מבוסס".

ב"אולפן שישי" עסקו בפרשת אייל גולן בהרחבה, וכתב המשפט של חדשות 2 גיא פלג הביא כמה כותרות חדשות בנושא כאשר אחת מהן עסקה במחלוקת שהתגלעה בין המשטרה לבין הפרקליטות. פרידמן מכחישה: "כל אמירה על אופן ניהול החקירה וסיומה היא חסרת אחריות ובלתי מבוססת", כתבה בהודעה שהפיצה וציינה כי בניגוד לפרסום ב"אולפן שישי", הצדדים עובדים בשיתוף פעולה מלא. "כל אמירה ממנה משתמע כאילו יש מחלוקת בין המשטרה לפרקליטות אין לה כל אחיזה במציאות".

Ynet - הכתבה ירדה מהאוויר

זו הפעם השנייה בתוך שבוע שהמשטרה מוציאה גינוי חריף לפרסום בכלי תקשורת מרכזי, ומכנה אותו חסר אחריות. בשבוע שעבר העלה אתר ynet ידיעה של אלי סיניור, כתב הפלילים, אשר חוסה תת צו איסור פרסום. הכתבה ירדה מהאוויר תוך זמן קצר, ובהודעה שהפיצה פרימדן למערכות היא קראה להם שלא לשוב על הפרסום. "ישנם כתבים שהמילה אחריות זרה להם, ולנהוג על פי חוק זה רק עניין של המלצה", כתבה למערכות החדשות.

גורמים ב-ynet אמרו אז כי "צו איסור הפרסום לא הומצא לנו מעולם טרם הפרסום, אלא רק לאחריו, ובעקבותיו הוסרה הכתבה. ככל שהתקיימה תקלה – היא של דוברות מחוז ת"א במשטרה".

מחדשות 2 נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "אנו עומדים מאחורי כל מילה בדיווח המדויק של גיא פלג". את תגובתו של פלג לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully