וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב לאייל גולן חשוד ששכב עם בת משפחתו הקטינה

24.11.2013 / 12:14

מעצרו של דני ביטון, אביו של גולן, ומקורבו צחי אסולין הוארך ב-4 ימים ולאחריו ישוחררו למעצר בית. ב-14:00 מהדורת וואלה! חדשות תחשוף: מה אמר גולן לאביו מול השוטרים?

צילום: דניאל בוק, ניב אהרונסון, שלומי גבאי; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

אחת מהקורבנות לכאורה בפרשת אייל גולן היא קרובת משפחתו של אחד החשודים, כך עלה הבוקר (ראשון) בדיון בבית משפט השלום בתל אביב. בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרם של דני ביטון, אביו של גולן, וכן של צחי אסולין, מקורבו של גולן, החשודים בבעילת קטינות, בסרסרות ובהדחתן לשימוש בסמים וכן בשיבוש הליכי חקירה.

על פי החשד, אסולין חשוד כי קיים יחסים בהסכמה עם קטינה שהיא קרובת משפחתו, אף שידע את גילה. כמו כן, עלה בדיון כי קיים חשד לפיו חלק מהקורבנות לכאורה עסקו בזנות לפני ההיכרות עם החשודים.

פרשת "משחקי חברה" - כותרות נוספות:
בשישי: אחת הקטינות העידה שוב במשטרה
פרשת הקטינות: הזמר עומר אדם ימסור עדות
בחמישי: הוארך מעצר אביו של אייל גולן

הארכת מעצר לדני ביטון אביו של אייל גולן בבית משפט השלום תל אביב. נובמבר 2013. דרור עינב
אביו של גולן/דרור עינב

לטענת המשטרה, מחומר החקירה שנאסף ומהעדויות של שני החשודים בחקירתם עולה חשד למסוכנותם. המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים בשמונה ימים, אך השופט שמואל מלמד הסכים כאמור להאריך את מעצרם רק בארבעה. בנוסף, קבע כי בתום הארכת המעצר החשודים ישתחררו למעצר בית עם הרחקה מהמתלוננות למשך 30 ימים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

"השופט צינן התלהבות המשטרה"

עו"ד שרון קינן, סנגורו של ביטון, הביע בתום הדיון סיפוק על החלטת השופט לשחרר את ביטון למעצר בית בעוד ארבעה ימים. ציון אמיר, המייצג את אסולין ביחד עם עו"ד בני נהרי, אמר לאחר הדיון: "השופט צינן את התלהבות המשטרה. הפרשה מתחילה לחזור לפרופורציות הנכונות".

הבוקר הגיע למסור עדות במשרדי ימ"ר תל אביב הזמר עומר אדם. אדם לא חשוד בביצוע המעשים ולא נחקר באזהרה, אך במשטרה חושדים שהיה נוכח באחד האירועים בהם בוצעו לכאורה העבירות. גולן עצמו צפוי להיחקר שוב בהמשך היום.

ביום שישי עומתו החשודים עם הראיות שהצטברו עד כה, חלקם הכחישו באופן גורף כל קשר למיוחס ואילו חלקם ניסו להסביר ולתת מענה לראיות שהוצגו. בנוסף, נגבתה עדות השלמה מאחת הנערות שלפי החשד הייתה קורבן בפרשה.

בתוך כך, אחת הנערות המעורבות בפרשה נעדרת מביתה מאז חמישי בלילה, כך הודיעה משטרת מחוז תל אביב. על פי ההודעה, אמה של הנערה היא שהתקשרה והודיעה למשטרה על ההיעדרות של בתה, ככל הנראה על רקע ההחלטה להעביר את הבת לפנימייה השבוע. שוטרי תחנת גלילות פתחו בסריקות לאיתורה.

לפניות לכתבת: mor.shinony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully