וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת אייל גולן: אחת הקטינות העידה שוב במשטרה

22.11.2013 / 17:08

אמה של אחת הנערות הודיעה למשטרה שבתה נעדרת משעות הלילה. הרקע הוא ככל הנראה ההחלטה להעביר את הבת לפנימייה בשבוע הבא. נערה נוספת העידה שוב. עדותו של עומר אדם נדחתה

צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, שלומי גבאי, דוד קורן, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

אחת הנערות המעורבות בתיק החקירה בפרשת אייל גולן נעדרת מביתה מאז שעות הלילה, כך הודיעה הבוקר (שישי) משטרת מחוז תל אביב. על פי ההודעה, אמה של הנערה היא שהתקשרה והודיעה למשטרה על ההיעדרות של בתה, ככל הנראה על רקע ההחלטה להעביר את הבת לפנימייה ביום ראשון הקרוב. שוטרי תחנת גלילות פתחו בסריקות לאיתורה.

כל הכותרת החמות בפרשת "משחקי חברה"
הזמר עומר אדם ימסור עדות
רבנים: אסור להזמין לחתונה זמר הולל
הוארך מעצר אביו של אייל גולן

בשעות אחר הצהריים סיימו לחקור שוטרי ימ"ר תל אביב את גולן ואת ארבעת החשודים הנוספים בפרשה. ביום ראשון יובאו אביו של גולן, דני ביטון, וחשוד נוסף להארכת מעצרם. שלושת החשודים האחרים, בהם גולן, שוחררו למעצר בית וייחקרו גם הם ביום ראשון. במהלך העימותים היום עומתו החשודים עם ראיות שהצטברו עד כה, חלקם הכחיש באופן גורף כל קשר למיוחס ואילו חלקם ניסה להסביר ולתת מענה לראיות שהוצגו. בנוסף, נגבתה עדות השלמה מאחת הבנות שלפי החשד נפלה קורבן בפרשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוהה במעצר בית של חמישה ימים. אייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, עדותו של הזמר עומר אדם במשטרה נדחתה. אדם אינו חשוד בשלב זה במעורבות בפרשה, אולם במשטרה חושדים שהיה באחת מהמסיבות שבהן נכחו קטינות וששם התבצעו לכאורה עבירות מין. תחילה, הוא זומן לתת עדות במשרדי הימ"ר של מחוז תל אביב היום, אך לבסוף יזומן בתחילת השבוע הבא. בסביבתו של אדם אמרו כי הוא התבקש להגיע לתת עדות אופי בהקשר לאחד הנחקרים בפרשה.

הפרשה החלה לפני כמה חודשים כאשר למשטרת תחנת גלילות הגיע מידע על כך שקטינה קיימה יחסי מין עם מפורסמים. בגלל רגישות המקרה, הועברה החקירה למחלק נוער תל אביב. המשטרה התייחסה בסוף השבוע לפרשה ולחשודים, והסבירה כי הידיעות המודיעיניות שנאספו בחודשים האחרונים נבדקו על מנת לאמת את החשדות. במשטרה הבטיחו אז כי המעבר לחקירה גלויה והזמנת החשודים לחקירה תחת אזהרה יתאפשר רק אם העדויות וחומר החקירה יצביעו על חשד מבוסס וממשי לביצוע עבירות פליליות.

ביום רביעי בבוקר הגיעו בלשי ימ"ר תל אביב בשתי ניידות לבית אביו של גולן, דני ביטון וערכו חיפושים במקום, כמו גם בכלי רכב. בתום החיפוש שארך כשעה עוכב האב – שלפי החשד היה זה ששידל את הקטינות המעורבות. הוא חשוד גם בבעילה אסורה בהסכמה של קטינות ובהדחתן לשימוש בסמים. גולן עצמו חשוד בבעילה אסורה בהסכמה של שתי קטינות והדחת קטינות לשימוש בסמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דני ביטון בבית המשפט, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול האריך בית משפט השלום בתל אביב בארבעה ימים את מעצרו של ביטון. גם מעצרו של חשוד נוסף בפרשה, צחי אסולין, החבר בצוות ההפקה של גולן ונחשב לאחד האנשים המקורבים אליו ביותר, הוארך בארבעה ימים. זאת, אף שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצר החשודים בשמונה ימים. גולן ויתר החשודים בפרשה שוחררו לחמישה ימי מעצר בית ביום רביעי בערב.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully