וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסחיטה באיומים: שלום דומרני יישאר במעצר

21.11.2013 / 18:56

לאחר שאתמול החליט בית המשפט לשחררו למעצר בית, הגישה המשטרה ערעור, שהתקבל היום. על פי ההחלטה, העבריין יישאר במעצר עד ליום ראשון הקרוב. בשבוע הבא יוגש כתב אישום נגדו

צילום: דוד קורן, עומר מירון עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

בית המשפט המחוזי בלוד הורה היום (חמישי) על הארכת מעצרו של העבריין שלום דומרני עד ליום ראשון הקרוב. אתמול בצהריים הורה השופט מנחם מזרחי לשחרר את ראש ארגון הפשיעה הדרומי - החשוד שסחט באיומים את הרב יעקב איפרגן ("הרנטגן") - למעצר בית למשך 14 ימים. עם זאת, לבקשת המשטרה, הוחלט לעכב את ביצוע ההחלטה. היום, כאמור, התקבל הערעור ודומרני יישאר במעצר. בנוסף להחלטה על הארכת מעצרו של דומרני, הוארכו מעצרם של ארבעה חשודים נוספים בפרשה. בשבוע הבא תגיש פרקליטות מחוז הדרום כתב אישום נגד המעורבים בפרשה.

עו"ד רועי אטיאס, המייצג את מומי קצנטיני, יד ימינו של דומרני מסר בתגובה: "משטרת ישראל והפרקליטות מנהלות קרבות של כבוד ולא של צדק. אני משוכנע בוודאות שהתיק הזה יגמר בזיכוי מוחלט, והימים הללו שבהם לקוחותיי עצורים, יתבררו כעוול גדול וכמעצר שווא. לצערי, גם הרשויות יודעות זאת אבל כל יום שדומרני במעצר נתפס כהישג".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומרני, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, דומרני ואנשיו סחטו את "הרנטגן" בניסיון להביא לבחירתו מחדש של ראש העיר יחיאל זוהר. יום לאחר מעצרם, נעצר גם הרב יורם אברג'ל, יריבו של הרב איפרגן, בשל חשד למעורבותו בסחיטה. לפי החשד, אנשי דומרני ניתקו את החשמל והמים במוסדותיו של הרב המפורסם במהלך הבחירות והציקו לאברכי הכולל שבנשיאותו. כפי הנראה, הסיבה למעשים היא תמיכת הרב במתחרה של זוהר בבחירות - אייל מסיקה.

במקביל, המשטרה בודקת חשד ולפיו העבריין מיכאל חזן סייע לדומרני בפרשה. חזן לא נעצר מאחר שהוא שוהה בחו"ל. הבוקר נעצר אחד ממקורביו של חזן, הנחשב ל"מוציא לפועל" בסביבתו של דומרני. חזן זכור מפרשת סחיטת אמרגנה של מרגלית צנעני ב-2011, והוא מקושר גם לראש ארגון הפשע עמיר מולנר.

ביום ראשון האחרון שוחרר הרב אברג'ל למעצר בית בן 15 ימים מחוץ לנתיבות. אתמול הוא התייחס לראשונה לפרשה. "עתיד להסתבר כי הכל 'עורבא פרח'", אמר הרב. "קמה פרשה בצעקה גדולה, אך היא עתידה להסתיים בקול דממה קלה". לדבריו, "דינא דמלכותא דינא, עלינו להמשיך בתפילות ובצדקה ולהמעיט בהרמות קול ודגלים. אני סומך על מערכת המשפט ועל המשטרה שיגיעו לחקר האמת ויוציאו צדק תחת ידם".

עוד בנושא:
מכה למשטרה: שלום דומרני ישוחרר למעצר בית
דומרני נעצר בחשד שסחט את "הרנטגן" מנתיבות
פרשת דומרני: הרב אברג'ל נשלח למעצר בית מחוץ לעירו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully