וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה על אייל גולן: "עליהום מנופח"

וואלה! סלבס

20.11.2013 / 14:29

הזמרת עם הקול הגדול פרסמה היום סטטוס בפייסבוק האישי שלה - ובו בוסקילה יוצאת להגנת גולן, וטוענת כי "אייל שהיא מכירה" הוא "אדם טוב לב וישר". וואלה! סלבס חומת מגן

צילום: דוד קורן, דניאל בוק, טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בזמן שרוב הסלבס בביצה חוששים להביע את דעתם, או את תמיכתם הגלויה באייל גולן, שהיום (ד') ניתן לפרסום כי הוא הזמר שעומד במרכז פרשת הקטינות - יש מי שלא חוששת לעשות זאת. נניח, מאיה בוסקילה, שיצאה להגנתו של הזמר קבל עם, עדה ופייסבוק.

"אייל יקיר שלי. אני מכירה את טוב ליבך ואת יושר מעשיך מגיל 16 בערך", כתבה בוסקילה בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק של הזמר, "אנחנו חברים המון שנים ומעולם לא נתקלתי ברוע או בחוסר יושר מצידך, אלא רק להיפך". התוודתה והמשיכה, "חזרתי מחו"ל ונחרשו אוזניי למשמע העליהום המנופח הזה, וכמו שזה צץ, כך זה ייעלם, האמן לי!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תומכת. הסטטוס של בוסקילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מכירה אותך טוב ויודעת את אשיותך המקסימה - וכך גם כל הקרובים אליך. גודל האדם כגודל הבעיות מסתבר. אם רק היו יודעים איזה אדם אתה באמת, היו מבינים, עד כמה ההר הוליד עכבר. נשיקות נשמה שלי", כתבה הזמרת.

לפני מספר שעות, הובא גולן לחקירה בתחנת המשטרה בתל אביב, שם הוא נחקר על מעורבתו בפרשת קיום יחסי מין עם קטינות. לאחר שהגיע לתחנת המשטרה, הותר לפרסום שמו של גולן, שעד כה היה תחת צו איסור פרסום. בנוסף, טען הזמר כי לא ידע שמדובר בקטינות.


וואלה! סלבס שלחה מכתב לאייל, הדביקה בול ושלחה בדואר. הוא עוד לא ענה.


להת': בר רפאלי עוזבת את הארץ

דרמה: מתמודד אקס פקטור אושפז לניתוח דחוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully