וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסרונים ותיק לואי ויטון: הראיות נגד גולן ואביו

20.11.2013 / 12:46

גולן אמר אחרי חקירתו כי לא ידע שהצעירות מהמסיבות בהן נכח היו קטינות. בידי החוקרים תיעוד של הודעות ששלח אביו של גולן שם הוא מתפאר לכאורה בקיום יחסים עם קטינות

צילום: שלומי גבאי, דוד קורן, דניאל בוק, טל אנגלנדר, נועם אשל; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

אחרי שהותר לפרסם כי אייל גולן הוא הזמר המפורסם החשוד במעורבות בפרשה של קיום יחסי מין עם קטינות, מהמשטרה נמסר היום (רביעי) כי בידיה ראיות ממשיות הקושרות את אביו לפרשה כחשוד מרכזי. פרט לגולן ולאביו נחקרו בפרשה שלושה מעורבים נוספים, בהם גם יחצ"ן "מסיבות החשק" במסגרתן התקיימו יחסי המין האסורים לפי החשד.

בתום חקירתו אמר גולן כי הוא לא ידע שמדובר בקטינות, אולם לא ברור מהדברים מה היה חלקו, אם בכלל, באותן מסיבות בהן לכאורה נכחו נערות. יצוין כי נגד המעורבים עומדים חשדות חמורים בהם בעילת קטינה, ושידול קטינות לשימוש בסמים.

סקנדל בעולם הזמר: כוכבים וקטינות במסיבות מין?

בידי החוקרים מסרונים מפלילים שכתב אביו של גולן לחבריו, אשר קושרים אותו לכאורה לקטינות האמורות. בהודעות הוא מספר כי קיים יחסי מין עם נערות, ואלו תועדו על ידי המשטרה במהלך החקירה הסמויה. לפי החשד, הוא שלח את המסרונים מיד אחרי המעשים.

המשטרה פשטה על ביתו של אביו של הזמר המפורסם, נובמבר 2013. שלומי גבאי
החוקרים מחוץ לביתו של אביו של גולן/שלומי גבאי

לדברי סנגורו של האב, עו"ד שרון קינן, מרשו לא נעצר אלא עוכב. "הוא חיכה לחקירה מספר רב של ימים. הוא מעוניין למסור את הגרסה שלו ואחר כך לחזור לביתו", אמר. לדבריו, האב לא יודע עדיין מה מיוחס לו. "כשהוא יידע, הוא ישיב לכל", הוסיף וציין כי בימים האחרונים האב לא היה בשום קשר עם גולן.

פרט נוסף שבאמצעותו מנסים החוקרים לקשור את גולן לפרשה הוא תיק שהציגה אחת הנערות בפני החוקרים. מדובר בתיק יוקרתי של "לואי ויטון" אשר על פי גרסתה של הנערה קנה לה אייל גולן - דבר שיכול לכאורה להעיד על הקשר בין השניים.

פרקליטו של היחצ"ן שעוכב, עו"ד שרון נהרי, מסר בתגובה כי למרשו אין כל קשר לפרשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המשטרה פשטה על ביתו של אביו של הזמר המפורסם, נובמבר 2013. שלומי גבאי
המשטרה חיפשה גם בכלי הרכב/שלומי גבאי

המשטרה הודיעה שבכוונתה להביא את החשודים לדיון בהארכת מעצר רק מחר בבוקר, ולחוקרים יש כעת 24 שעות על מנת להשלים את החקירה הראשונית.

ההחלטה לעכב את האב ולחקור את גולן ואת שלושת המעורבים הנוספים, בהם איש רדיו שהיה פעם בסכסוך עם גולן, הגיעה אחרי שהחוקרים אספו די ראיות בפרשה כדי לעמת את המעורבים בה. יצוין כי צו איסור הפרסום שהוצא בפרשה הוסר - אך יחד עם זה, לא ניתן לפרסם את שמות כל המעורבים. כדי להעיד על רגישות המקרה, ועל מנת להימנע מחשיפה לתקשורת הוסכם עם גולן כי הוא יגיע לנקודה מסוימת, שם נאסף על ידי השוטרים והובא לחקירה. בנוסף, נערך חיפוש בחדר בית המלון בו הוא מתגורר לאחרונה.

עוד באותו נושא:
מרגול על גולן: "חמד של בחור, הוא כבן לי"
אייל גולן השעה את עצמו מ"הכוכב הבא"
דעה: עשו לינץ' לזמר? ואולי זה מגיע לו?

לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully