וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת דומרני: הרב אברג'ל נשלח למעצר בית מחוץ לעירו

17.11.2013 / 14:29

הרב שוחרר למעצר בית של 15 ימים. הוא חשוד במעורבות בפרשת הסחיטה והאיומים של הרב יעקב איפרגן ("הרנטגן"), בניסיון להטות את הבחירות לראשות עיריית נתיבות

צילום: דוד קורן, עריכה: טל רזניק

הרב יורם אברג'ל, אשר חשוד יחד עם העבריין שלום דומרני במעורבות בפרשת הסחיטה ואיומים של הרב יעקב איפרגן - המכונה "הרנטגן" - בנתיבות, שוחרר היום (ראשון) למעצר בית של 15 ימים מחוץ לעיר.

ביום רביעי שעבר, במסגרת דיון בבית משפט השלום בראשון לציון, אמר אחד מחוקרי המשטרה לשופט כי החשד מתמקד בסברה שהרב אברג'ל הוא זה ששלח את העבריין שלום דומרני לסחוט את ה"רנטגן", בניסיון להטות את הבחירות לראשות העירייה לטובת ראש העיר הנבחר, יחיאל זוהר. בסופו של הדיון, הורה השופט על שחרורו של הרב אברג'ל למעצר בית של שבעה ימים, אך המשטרה עיכבה את ההחלטה והצליחה להאריך את מעצרו עד היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוחרר ל-15 ימי מעצר בית. הרב אברג'ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש הפגינו מאות בני אדם ברחוב בר אילן בירושלים במחאה על מעצרו של הרב אברג'ל ו-28 מפגינים נעצרו לחקירה. בתוך כך, הרב שמעון בעדני, אחד מחברי מועצת חכמי התורה של ש"ס שיגר אמש מכתב לתושבי העיר נתיבות בו תקף את התנהלות המשטרה בפרשה. "כולנו כואבים על ההתנהגות המחפירה של משטרת ישראל באותו צדיק יסוד עולם וממחזיקי התורה", כתב בעדני כשכוונתו למעצרו של הרב אברג'ל. "לא יסולח להם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תומכי הרב יורם אברג'יל מחוץ לבית המעצר בלוד לפני שחרורו של הרב למעצר בית, נובמבר 2013. דרור עינב
תומכי הרב אברג'ל מפגינים היום מחוץ לבית המעצר בלוד לפני השחרור/דרור עינב

לפני כשבוע נעצר ראש ארגון הפשע שלום דומרני, יחד עם שבעה חשודים המזוהים עם פעילות ארגונו, בחשד לכך שסחטו באיומים כמה אנשים בעיר נתיבות, בניסיון להביא לבחירתו מחדש של ראש העיר זוהר. יום לאחר מכן, נעצר גם הרב אברג'יל בשל חשד למעורבותו בסחיטה. לפי החשד, אנשי דומרני ניתקו את החשמל והמים במוסדותיו של הרב המפורסם במהלך הבחירות והציקו לאברכי הכולל שבנשיאותו. כפי הנראה, הסיבה למעשים הינה תמיכת הרב במתחרה של זוהר בבחירות - אייל מסיקה.

עוד על פרשת דומרני:
מאות הפגינו למען הרב אברג'ל: "לא יסולח למשטרה"
פרשת דומרני: אחות "הרנטגן" נחתה בארץ ונחקרה
השופט: "החשדות נגד הרב אברג'ל - ערטילאיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully